כללי עיצוב ושדרוג חדר אמבטיה

תוכן עניינים

כשמגיע הזמן שאנחנו אומרים לעצמנו, זהו, נמאס מהחדר אמבטיה הישן, ההרגשה שלא נעים לנו להיות בחדר האמבטיה ,הריצוף ישן, והארונות כמעט מתפרקים מרגישים שצריך להכנס לנושא הזה לעומק והגיע הזמן לשיפוץ.

מהצד נראה כי זהו תהליך מורכב ויקר, אך עם אנשי המקצוע המתאימים וסקר שוק למחירי מוצרים סניטרייים משתלמים תהליך זה יכול להפוך במינימום הוצאות ובמקסימום איכות.

ההשראה לעיצוב ושדרוג

בכל חנות מוצרים לכלים סניטריים יש גליונות קטלוגים שאפשר לעיין בהם ולקבל השראה לחדר אמבטיה החלומי שלכם, ליצור חוויית שהייה לכמה עשרות שנים קדימה, כדי להנות מחדר אמבטיה לטווח הארוך, חשוב לבחור את הצבעים המתאימים עבור כל אחד מבני הבית, צבעים אהובים , צבעים מרגיעים,

בחירת מותגים איכותיים לא פחות חשובה לחדר אמבטיה מושלם לטווח הארוך, איכות הארונות והעמידות למים, איכות המראה והמקלחון, כיום יש גם זכוכית שלא צוברת אבנית, ישנם כל כך הרבה שדרוגים שיעשו לנו את החיים הרבה יותר קלים , מה שצריך זה לשאול ולברר על טיב החומר גלם או השדרוג הרצוי.

לא כל החנויות עובדים עם חומרי עץ עמיד במים ורטיבות, צבע , זכוכית , מראות ,איכות שמאפשרת שדרוגים משפרי איכות חיים שכאלה.

ישנם אתרי אינטרנט שמוכרים מוצרי אמבטיה , מקלחונים, ארונות אמבטיה, אמבטיות מכל הסוגים, כיורי אמבטיה, ישנם דגמים מרהיבים ומודרניים כיום, בכל שילובי הצבעים .

הדגמים מאוד מיוחדים ומודרניים בשלל צבעים והמחירים בחנויות אינטרנט נמוכים משמעותית מהמחירים בחנויות הקיימות במתחמים השונים.

ואם במקרה אינכם בעליי צד עיצובי וצריכים הכוונה , ישנם מעצבי פנים מנוסים ומקצועיים שמוכנים לייעץ ולסייע בתכנון החדר מקלחת כולו לפי המידות של החדר צבעים ואופי בני הבית.

בדרך כלל בוחרים במידות סטנדרטיות של מקלחונים, אבל אם יש מגבלה של מקום, תמיד אפשר לבקש מהחנות להתאים מקלחון במידות הרצויות וכמובן הצבע הרצוי.

האם כדאי להשקיע בברז לאמבטיה?

ברור שכן, יש המון סוגים של ברזים בשוק, מכל חומרי הגלם. כל אחד בוחר את הברז שמתאים לו בסגנון, במחיר, בצבעים מיוחדים ובאיכות.

חשוב שנשאל את עצמינו, האם אנחנו קונים את הברז לטווח הארוך? בדרך כלל ברזים באיכות ירודה מרבים להחליד, להתפרק, ויש צורך בהחלפה אחרי שנה, ישנם ברזים בצבעים מיוחדים שיורד מהם הצבע, לכן, מאוד מומלץ לשאול את עצמנו שאלות לפני רכישה כדי להתאים את המוצר הטוב ביותר עבור המטרה שלנו.

איך בוחרים סגנון וצבע אריחים חיפויים וריצוף כדי שלא ימאס?

בדרך כלל כשבוחרים אריחים, ריצוף, רצוי מאוד לבקר באולמות התצוגה, או לראות תמונה של אותם חיפויים\ריצוף ביחד , לבדוק שהם אכן מתאימים ולא מקושקשים מדי לטעם בני הבית, סגנונות נועזיים וצבעוניים מדי פעם לא מתאימים לאופיו של כל אחד, לכן חשוב מאוד להתייעץ ולבדוק ביחד לפני רכישה.

לפעמים בודקים בעת רכישה, ולאחר הרכבה וריצוף מגלים שהמוצר מותקן נראה לא בדיוק כפי שחשבנו שיראה פרוס בכל החדר.

צבעים שלא מתאימים לכל אחד, לדוגמא : צהוב, אדום , מקושקש.

על מנת למנוע אי נעימויות מהסוג, כדאי מאוד להיעזר במעצב פנים במרכז בעל ניסיון עשיר שיודע לספק ללקוח את הפרוייקט בהתאמה המושלמת עם הטאץ’ והאלמנטים הייחודיים המתאימים לכל בית השונה והמיוחד ובהתאם לתקציב האפשרי

למה כדאי להיעזר באדריכל בשיפוץ ואיך לבחור את האדריכל המתאים?

כדי למנוע מעצמנו קשיים וליקויים שבעל ידע יכול למנוע בקלות , כדי שיהיה מישהו שיוכל להוביל אותנו לתוצאה רצויה ומפתיעה אך באותה הדרך לפגוע בדיוק בנקודות העיצוביות והאלמנטים שרצינו.

ואיך נבחר את מי שיעשה לנו את השינוי והפרוייקט הקשה שחיכינו לו כל כך הרבה שנים?המלצות!

רק דרך המלצות אמיתיות- מפה לאוזן (הכי מומלץ) או באמצעות אתרים מקצועיים לבעלי מקצוע (“מידרג”, “המקצוענים”, “דפי זהב” וכד’), נוכל להיות רגועים (או לפחות די רגועים) בנוגע לאיש המקצוע שאנחנו הולכים לקבל לפני קבלת השירות. לצורך העניין, גם על אדריכל מומלץ, אנחנו יכולים לקרוא ברשת לפני שאנחנו מעסיקים אחד כזה ולקבל מידת מה של אינדיקציה לגבי המקצועיות, שירותיות, עמידה בזמנים ועוד תכונות חיוניות ללקוחותיהם של אדריכלים.

לתשומת ליבכם, תמיד כדאי לבחור את האדריכל ומעצב פנים שהכימיה איתו הכי טובה (בנוסף לתכונות אחרות כמו מקצועית מוכחת, מחיר ושירותיות)- גם כדי להפוך את התהליך ליותר זורם ונעים.

מאמרים אחרונים

רהיטים בהרכבה עצמית כיסא גושני

שולחנות סלון מודולריים

תוכן עניינים שולחנות סלון מודולריים הם תוספת רב-תכליתית ופרקטית לכל בית. שולחנות אלה נועדו להיות מורכבים ומפורקים בקלות ולאפשר לכם להתאים את הרהיט באופן ספציפי

קרא עוד »
ארונית בילט אין ומיקרוגל תוספת למטבח

ארונית בילט אין ומיקרוגל

תוכן עניינים אחת היחידות הפונקציונליות במטבח היא ללא ספק ארונית בילט אין ומיקרוגל. זהו אחד הפריטים הנמכרים ביותר שלנו וניתן להשתמש בו בכל מטבח, או

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>