ארון גובה 240 ס”מ

תוכן עניינים

ארונות. גבוהים נמוכים, רחבים או צרים. מדפים. תלייה. מגירות פנימיות/ חיצוניות. על רגליים, או על במה. נדמה כי אין סוף לאפשרויות ואנו ברהיטי יראון אוהבים לתת ללקוחות שלנו את אפשרות הבחירה עפי צורך ודרישה וכמובן את המחיר הטוב ביותר.

בקטלוג שבאתר תוכלו לראות את מגוון הארונות שלנו, כמו גם ארון גובה 240 סמ, המאפשר לכם לאחסן יותר בגדים/ מצעים/ כלים, או כל דבר אחר שתרצו. יש לכם מקום, אז למה שלא להשתמש?!

מדוע כדי לרכוש ארון גובה 240?

לכל אחד יש את הסיבה שלו מדוע לרכוש רהיט כזה או אחר, אך בכל הקשור לרכישת ארון גובה 240 סמ, אנו בטוחים כי תתאהבו ממש, לא רק בגודל של הארון, אלא בכל האפשרויות שמגיעות איתו, למשל: חלוקה פנימית נוחה במיוחד של מידוף מודולרי בצידו האחד ומעמד לתלייה בצידו השני, הכולל גם מגירות חיצוניות עבור נעליים/ תחתונים וכדומה.

לכל ארון יש יחידה עליונה המחוברת אליו, בה ניתן לאחסן את הפריטים/ בגדים/ מצעים בהם אנו משתמשים בתדירות נמוכה משאר הדברים ולכן אין צורך בזמינות יומיומית. האחסון הגבוהמפנה לנו מקום חשוב לשימוש יומיומי בגובה העינייםואנו לא צריכים לחפש היכן הנחנו את בגדי החורף / שמיכת הפוך ועוד.

ארון גובה 240 סמ, הוא ארון שיכול להתאים לכל חדר בבית, בין אם לחדר הילדים/ מתבגרים/ הורים, הוא מגיע בכמה דגמים שונים ואתם צריכים רק לבחור מה מתאים לכם.

כיצד נדע כי אכן הארון מתאים לנו?

על מנת ליהנות מהרכישה, חשוב להיערך לקראתה, בוודאי כאשר מדובר על רהיט גדול יחסית. חשוב לדעת בדיוק היכן אנו רוצים למקם אותו ולוודא את המידות של המקום רוחב, עומק וגובה. לאחר שווידאתם כי ארון גובה 240 סמ אכן מתאים למקום, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הדגם שאתם אוהבים. תוכלו להיווכח בעצמכם, כי לצד כל תמונה של ארון המופיע בקטלוג (וכך גם לגבי כל מוצר/ רהיט אחרים), יופיע המפרט הטכני, ממה הרהיט עשוי ומהי החלוקה הפנימית וכמובן המחיר. לאחר שתעברו על כל הפרטים הרשומים, תוכלו לדעת בדיוק אם מתאים לכם, או לא.

רהיטי יראון. רהיטים שאוהבים

אנו בטוחים כי לאחר שיטוט קצר באתר תרצו לקנות פרטים נוספים משלימים ואנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה. בין הקטגוריות שבאתר ניתן לראות:

ועוד מוצרים נוספים לבחירתכם.

המחירים המופיעים באתר שווים לכל כיס וזאת בזכות הייצור להרכבה עצמית המאפשר לנו להוזיל עלויות קצה מצד אחד וללקוחותינו, ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד, מן הצד השני.

בכל אריזה של רהיט תמצאו ערכה שלמה להרכבה הכוללת: חוברת הרכבה, ברגים וכלים להרכבה ופרזול נדרש נוסף. במידה ואינכם מעוניינים להרכיב בעצמכם, ציינו זאת במעמד הרכישה ואנו נדאג לתאם עבורכם מתקין מקצועי בתשלום.

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ו/או צורך.

קנייה מהנה.

רהיטי יראון.

מאמרים אחרונים

שולחנות למשרד ולעסק - רהיטי יראון

שולחנות למשרד ולעסק

תוכן עניינים לכל משרד, או עסק, יש את הצורך בריהוט מותאם למשרדים/ לחדרי העובדים השונים, אותו ניתן לרכוש בחנויות לריהוט משרדי כאלו ואחרות, הפזורות בכל

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>