ארון דלת אחת ומגירות

תוכן עניינים

חברת יראון רהיטים מייצרת מגוון רחב של ריהוט לבית בשיטת הרכבה עצמית. בין שלל הפריטים המופיעים בקטלוג, ניתן למצוא גם ארון דלת אחת ומגירות, עם מדפים ובמה לשימוש כללי, לאחסון בגדים, צעצועים, כלים שונים וכדומה. ארון דלת אחת ומגירות נחשב לפריט פרקטי במיוחד, המסייע לנו לעשות סדר בבלאגן בבית, בחדרים, חדר שירות וכו‘.

כיצד בוחרים ארון דלת אחת ומגירות?

על מנת לוודא כי ארון דלת 1 ומגירות אכן מתאים לכם, חשוב להכיר את המידות של הרהיט המופיעות באתר: גובה 184 ס”מ, רוחב 41.5 ס“מ, עומק 39.5 ס“מ. לארון חלוקה פנימית של 4 תאים שווים בגודלם לאחסון מירבי בהתאם לצורך. לאחר שווידאתם כי ישנו מקום מתאים לארון מבלי שיפריע לתנועה בסביבתו וניתן יהיה לפתוח את הדלת / המגירות בנוחות, תוכלו לבצע את הרכישה ישירות באתר, או להגיע למפעל הממוקם בקיבוץ יראון שבצפון.

למי מתאים ארון דלת אחת ומגירות?

אנו בטוחים כי לכל בית ובית ניתן יהיה להכניס ארון עם דלת אחת ומגירות, שכן, השימוש נרחב ויכול להתאים לכל דבר ולכל צורך, בין אם לחדרי ילדים, למחסן, למטבח וכדומה. עלותו הנמוכה של ארון שכזה יכולה לאפשר לכם לרכוש פריטים משלימים נוספים אותם ניתן לראות בקטלוג הרהיטים שלנו באתר, כמו למשל:

  • ארונות בגדים.
  • ארונות שירות.
  • ארונות נעליים.
  • ארוניות למיקרוגל.
  • שידות לסלון, לחדרי ילדים, למטבח, למחסן.
  • כסאות מתקפלים מעץ מלא
  • מעמדי טלוויזיה במידות שונות.
  • ספריות משולבות.
  • ספריות ילדים.
  • שולחנות כתיבה במידות שונות.
  • שידות מודולריות על גלגלים.

כלל הרהיטים שלנו מיוצרים מחומרי גלם עמידים וחזקים מסיבית דחוסה מצופה מלמין, בכמה דוגמאות לבחירת הלקוח.

רהיטי יראון מעצבים לכם את הבית

חברת יראון היא חברה ישראלית כחול לבן וככזו יודעת ומכירה את הצרכן הישראלי ולראייה אנו עובדים הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי והרהיטים שלנו נותנים מענה לכל צורך ודרישה, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ועמידות.

הרהיטים שלנו, כדוגמת הארונות דלת אחת, מוצעים למכירה אצל הספקים המורשים וניתן להובילם לכל מקום בארץ מדן ועד אילת.

במידה ובחרתם פריט ואינכם בטוחים במידות, ניתן בכל רגע לצור קשר טלפוני עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו ולברר את כל הדרוש לכם לקנייה מושלמת ומותאמת לכם.

הרהיטים אותם אנו משווקים ללקוחותינו, ובינהם ארון דלת 1, מיועדים להרכבה עצמית מהירה ופשוטה, מה שמאפשר לנו לשווקם במחירים שווים לכל כיס. בתוך האריזה של הרהיט תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם להרכבה: חוברת הרכבה פשוטה, כלים ייעודיים להרכבה כמו ברגים, מברגים מותאמים וכדומה. היה ומאיזו סיבה אינכם מעוניינים להרכיב את הרהיט בעצמכם, נא ציינו זאת במעמד הרכישה ואנו נדאג לתאם עבורכם מתקין מקצועי, בתשלום, אשר ידאג לבצע עבורכם את עבודת ההרכבה בקלות ובאופן מושלם!

נשמח לעמוד לרשותכם,

לפרטים נוספים/ בקשות, מלאו את הטופס שלפניכם ונחזור אליכם בהקדם>>

מאמרים אחרונים

ארון מיקרוגל צר מטבח

ארון מיקרוגל צר

תוכן עניינים המיקרוגל במטבח תמיד דורש מקום מותאם. חלק מאיתנו נוהגים להניח אותו על השיש ממש, או על מדף כזה או אחר, אבל אין ספק

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>