ארון מיקרוגל צר

תוכן עניינים

המיקרוגל במטבח תמיד דורש מקום מותאם. חלק מאיתנו נוהגים להניח אותו על השיש ממש, או על מדף כזה או אחר, אבל אין ספק כי הפתרון הטוב והמוצלח ביותר לעניין המיקרוגל במטבח הוא ארון מיקרוגל צר. ביראון מייצרים ארוניות שונות לאחסון פרקטי של מיקרוגל ובהתאם למקום המיועד במטבח שלכם, כך תוכלו לבחור את היחידה שתתאים באופן מושלם.

מה חשוב לדעת על ארון מיקרוגל צר?

נתחיל מהפונקציונליות שמעבר לאחסון המיקרו עצמו, שכן, מדובר ביחאחסון שימושית במיוחד, בה תוכלו לאחסן פריטים/ מוצרים/ כלים/ אחר שתרצו, כמו כן כדאי להכיר את המידות של היחידה. כפי שתוכלו לראות, ארון מיקרוגל צר מופיע בקטלוג שלנו ולצד התמונה ניתן לקרוא את המפרט הטכני כך שלא תהיינה הפתעות לא נעימות אם המידות לא מתאימות.

החומרים מהם עשוי ארון מיקרוגל צר הינם עמידים וחזקים וניתן לאחסן בהם פריטים רבים ללא חשש מעמידה בעומס.

איפה ניתן למצוא ארון מיקרוגל צר?

בעידן האינטרנט ניתן למצוא הכל מהכל במרחק לחיצת כפתור וכך גם במקרה של ארון למיקרוגל. באתר של יראון, תוכלו למצוא ארון מיקרוגל צר בקלות יתרה ולצידו תוכלו לבצע השלמת רכישה עם פריטים/ רהיטים נוספים וכל זה מבלי לקום מהספה, או לצאת מהבית. במקרה של שאלות או בקשות מיוחדות, עומד לרשות לקוחותינו צוות שירות לקוחות מקצועי, אשר ישמח לסייע לכם בכל שאלה, או צורך וגם במקרים בהם אינכם מעוניינים להתקין את הארון בעצמכם, תוכלו לציין זאת במעמד הרכישה ואנו נדאג לתאם עבורכם מתקין מקצועי מטעמנו, אשר יגיע להתקין עבורכם ולשביעות רצונכם.

מוצרים משלימים מבית יראון רהיטים

אנחנו מאמינים כי ללקוחות שלנו מגיעה חווית קנייה מושלמת ולכן, אנו מקפידים להעמיד עבורכם קטלוג ריהוט מגוון במיוחד, הכולל בין היתר גם פתרונות משלימים נוספים לבית, לכל מטרה או צורך. בין הקטגוריות שלנו תוכלו למצוא בין היתר:

  • שולחנות מודולריים.
  • שולחנות לסלון.
  • ארוניות נעליים.
  • ארונות בגדים.
  • שידות טלוויזיה.
  • ארון אחסון למטבח.
  • ספריות.
  • שידות בגדלים שונים.

ועוד מוצרים רבים נוספים.

את הרהיטים שלנו אנו מייצרים עבורכם בשיטת עשה זאת בעצמך, בהרכבה עצמית, כך שכל אחד מכם יוכל בקלות להרכיב בעצמו את הרהיט וכל זאת במחירים משתלמים במיוחד!

מדוע כדאי לרכוש רהיטים של יראון?

מהעובדה הפשוטה והיא – שכל הייצור שלנו הוא כחול לבן באמת. אנו מתכננים כאן את הרהיטים ומייצרים כאן את כולם. פס הייצור שלנו מורכב ממכונות ייצור מתקדמות טכנולוגית, המאפשרות לנו לייצר ריהוט איכותי, עמיד, חזק וכזה שניתן ליהנות ממנו לאורך שנים. את הריהוט ניתן לרכוש ישירות דרך האתר, או בחנויות מורשות ואם אתם מגיעים לאזור הצפון, אתם יותר ממוזמנים להיכנס אל חנות המפעל שלנו בצפון ולרכוש במקום את הרהיט שתרצו. נשמח לעמוד לרשותכם!

מאמרים אחרונים

כוורות אחסון - רהיטי יראון

כונניות וכוורות

חלק בלתי נפרד ממערך הריהוט שלנו בבית או במשרד הן הכונניות והכוורות למיניהן. הן מגיעות במגוון צורות, בגדלים ובעיצובים שונים. בהיבט הפרקטי, כונניות וכוורות נותנות

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>