כוורת אחסון לחדר ילדים

תוכן עניינים

חדר הילדים שלכם הוא אמנם הממלכה שלהם, אך עליכם מוטלת האחריות לוודא כי כל רהיט, או משחק/צעצוע הוא בטיחותי לשימוש, אינו מכיל צבעים רעילים, אינו מתפרק לאחר שימוש חד פעמי ובכל הקשור לרהיטים גדולים כמו ארון, שולחן או כוורת אחסון לחדר הילדים, יהיו יציבים, עשויים מחומרים חזקים ושיחזיקו מעמד לאורך תקופה. כאשר רוכשים כוורת לחדר ילדים, אנו, בראש ובראשונה צריכים לדאוג לבטיחותם ושלומם של ילדינו ולכן, אצלנו ברהיטי יראון, מקפידים על ייצור כוורת אחסון לחדר ילדים תוך הקפדה על דרישות האיכות המחמירות והקפדניות ביותר, מה שמבטיח את שלום ילדכם, ואינו מסכן אותם בשעת השימוש.

מה חשוב לדעת בטרם רכישת כוורת לחדר ילדים?

כמו בכל רהיט, גם כאן נדרשת רשימת צרכים מהרהיט המיועד, על מנת שלא יתפוס מקום לחינם בחדר ושימלא בדיוק את הדרוש. ובכל זאת, מה מומלץ?

  • מטרה- מה אמורה הכוורת לאחסן? האם צעצועים/ משחקי קופסא/ ספרים/ הכל יחד.
  • מידות- בהתאם לגודל החדר והמיקום המדויק בו תרצו להעמיד את הכוורת לחדר הילדים שלכם. גובה, רוחב ועומק. לא תרצו לרכוש כוורת לחדר הילדים מבלי לדעת בוודאות שהרהיט אכן מתאים בדיוק למקום המיועד.
  • תקציב- סוף מעשה במחשבה תחילה- אמנם כוורת לחדר הילדים אינה נחשבת הוצאה גדולה, אך גם כאן, מומלץ להחליט מראש על מסגרת תקציבית, בוודאי אם נדרשת לכם יותר מכוורת אחת.

אלו למעשה שלושת הפרטים שאותם מומלץ לדעת טרם הרכישה, מה שמבטיח לכם קנייה מוצלחת ושביעות רצון מהרהיט.

כך תרכשו כוורת לחדר ילדים

כפי שציינו קודם, בטיחות הילדים בראש ובראשונה צריכה להיות לנגד עינינו כאשר אנו רוכשים כוורת אחסון לחדר ילדים ולכן, הקפידו לרכוש את הרהיט מחברה וותיקה, בעלת ניסיון בייצור רהיטים, אשר תבטיח לכם איכות ואחריות על הרהיטים אותה היא מייצרת. בנוסף, ערכו רשימת דרישות עבור הרהיט, החליטו היכן בדיוק תרצו להעמיד את כוורת האחסון לחדר הילדים, וודאו כי גודל המקום המיועד מספק אתכם ואת הצרכים שהגדרתם עבורה, וכל מה שתרצו לאחסן בה, אכן ייכנס עפ”י מידות גובה, עומק ורוחב מדויקים.

כוורת לחדר ילדים, יכולה להיות רהיט גבוה או נמוך, הכל תלוי במה שאתם מחפשים וצריכים. היא יכולה להיות גם גב או ללא ומגיעה במגוון צבעים רחב שמתאימים לכל חדר בכל סגנון כמעט, תוכלו להעמיד לצידה של הכוורת, ריהוט נוסף שישתלב בסביבתה וכך תוכלו לעצב מערכת משל עצמכם. באתרנו, תוכלו להתרשם מכמה וכמה דוגמאות של כוורות אחסון וכפי שתשימו לב, חלוקת המדפים שונה מאחת לשנייה וגם שילבנו בהן תאים פתוחים או סגורים, כך שניתן להניח על המדפים הפתוחים חפצים שהילדים משתמשים בהם בכל יום ובתאים הסגורים תוכלו להצניע בלאגן וחפצים שונים. בנוסף לדגמים, ולצבעים, הוספנו את מידות הרהיטים יחד עם עלויות על מנת שתוכלו לתכנן תקציבית רכישה של כמה רהיטים יחד, במקום אחד, תחת קורת גג אחת.

כוורת אחסון לחדר ילדים - רהיטי יראון

טיפ עיצוב

כוורת לחדר ילדים, יכולה להיות מעוצבת כרהיט יחיד, או כזה המורכב מכמה יחידות מודולריות (קוביות) אשר ניתן לעצב מהן כוורת מיוחדת ומעוצבת- שלכם. גם אותן תוכלו לבחור מתוך האתר שלנו.

הזמנה, הובלה ותתחדשו

הישורת האחרונה ברכישת הכוורת לחדר הילדים שלכם.

לאחר שבחרתם איזו כוורת אתם רוצים לרכוש ווידאתם כי המידות והעיצוב מתאימים לכם, צרו קשר עם מחלקת ההזמנות שלנו, ציינו את הדגם שבחרתם ואנו נדאג לארוז ולהוביל עד אליכם הביתה. הרהיטים שלנו מיועדים להרכבה עצמית, כך שבתוך כל אריזת רהיט, נמצאים כל הכלים וחוברת הוראות פשוטה וברורה על מנת להקל עליכם בהרכבה מהירה.

נשמח לעמוד לרשותכם,
רהיטי יראון.

קרא עוד: ארונות נעליים

מאמרים אחרונים

ארונות בהתאמה אישית ספריה לילדים שמנת

ספריות לילדים

תוכן עניינים בכל פעם בה אנו מעוניינים לרכוש ספריה לחדר, זהו סוג של “פרויקט” קטן, שכן, ישנם הרבה פרמטרים אותם צריך לקחת בחשבון בטרם יוצאים

קרא עוד »
ארון הזזה זול להרכבה עצמית - יראון רהיטים

ארונות הזזה זולים

תוכן עניינים נכון. ארונות הזזה אינם חייבים להיות יקרים. בוודאי שלא מדי. למעשה, יראון רהיטים משווקת לקהל לקוחותיה ארונות הזזה זולים לכל רחבי הארץ וזאת

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>