פתרונות אחסון למטבח

תוכן עניינים

אין בית בישראל שלא נתקל בעניין מציאת פתרונות אחסון למטבח באיזשהו שלב בחיים. המטבח הישראלי מלא וגדוש במוצרים שונים, כאלו שנמצאים בשימוש יומיומי וכאלו שרק מדי פעם יוצאים מהארון- בין אם מדובר על מוצרי מזון ובין אם מדובר על כלים חגיגיים. כאשר אנו מתכננים לרכוש מטבח חדש, אנו יושבים עם מעצבת המטבחים/ הנגר, אשר מציעים לנו את הפתרונות המתאימים לנו לכל צורך במטבח, כאשר נושא האחסון הוא חלק משמעותי ממנו, אליו אנו מקדישים מחשבה מרובה עד למציאת פתרונות האחסון הטובים ביותר בהתאם לשימוש.

אילו פתרונות אחסון למטבח מתאימים לכם?

על מנת לדעת לאילו פתרונות אחסון למטבח אתם זקוקים, אנו צריכים לדעת מהו אופן השימוש שלכם במטבח ואילו פריטים נמצאים בשימוש קבוע ואילו פחות. ישנם כמה וכמה פתרונות אחסון אותם, אנו ביראון, מציעים ללקוחותינו ועליכם לדעת באיזה אופן אתם מתככנים להשתמש בהם, כמו למשל: ארונית למיקרוגל, ארון מזווה, יחידת אחסון קטנה על גלגלים, ארון אחסון למטבח עם דלתות, עם מגירות ועוד. 

בקטלוג שלנו באתר, תוכלו לראות את הפתרונות המתאימים ביותר בהם תוכלו לעשות כל שימוש שתרצו.

כיצד בוחרים ארון אחסון למטבח?

כאשר מדובר במטבח עתידי, מקומות האחסון מתוכננים יחד עם שאר המטבח, אך אצלנו ביראון, מייצרים פתרונות אחסון למטבח קיים בדרכ, כאשר הצורך משתנה ואין אפשרות/ תכנון לרכוש מטבח חדש ולכן יחידות האחסון שאנו מציעים ללקוחותינו הן פתרון מושלם לכך. בקטלוג שבאתר תוכלו למצוא בין היתר:

  • ארונית ניידת רב תכליתית.
  • מזווה נייד רב שימושי.
  • ארון לתנור בילדאין.
  • שידת מטבח בסיסית.
  • שידת מגירות עמוקות לאחסון סירים.
  • ארונית גדולה לתנור ומיקרוגל.

ויחידות אחסון נוספות, הכוללות תמונה, מידות, מפרט טכני, צבעים.

פתרונות אחסון למטבח עם יראון רהיטים

ברהיטי יראון חושבים על הלקוח. תמיד. ולכן, אנו מייצרים רהיטים ופתרונות אחסון למטבח ולכלל הבית בשיטת הרכבה עצמית, מה שמאפשר לנו להציע רהיטים במחירים אטרקטיביים במיוחד ולהוביל אותם לכל רחבי הארץ, אלא אם כן תרצו להגיע ולבצע רכישה ישירות במפעל שבקיבוץ יראון, בצפון הארץ. אנו מציעים ללקוחותינו העסקיים והפרטיים יחד, מגוון רהיטים ומוצרים משלימים שונים המתאימים לכל צורך ולכל דרישה, כמו למשל:

  • ארוניות נעליים.
  • ארונות בגדים (דלתות הזזה / דלתות ציר)
  • ארון שירות.
  • מעמדי טלוויזיה.
  • שולחנות.
  • שולחנות סלון מודולריים.
  • ספריות לסלון/ לילדים.

את הרכישה אתם יכולים לבצע באופן קל ופשוט דרך האתר ואנו נדאג להוביל את המוצר אליכם לאן שתציינו.

המוצרים שלנו עשויים מסיבית דחוסה מצופה מלמין, מה שמבטיח עמידות וחוזק של הרהיט לאורך זמן.

בתוך כל ערכה ישנה חוברת הדרכה להרכבה עצמית מהירה, אך במידה ואינכם מעוניינים להרכיב באופן עצמאי, נוכל לתאם עבורכם מתקין מקצועי אשר יגיע עד אליכם, בתוספת תשלום ויבצע את העבודה לשביעות רצונכם המלאה.

לשאלות והזמנת תוספת אחסון למטבח>>

מאמרים אחרונים

ארונות הזזה עם 2 דלתות - יראון רהיטים

ארון הזזה 2 דלתות

תוכן עניינים אחד הארונות הפופולריים שלנו, הוא ארון הזזה 2 דלתות. מתוך המגוון המרובה של ארונות הבגדים אותם אנו מייצרים, בולט ארון הזזה 2 דלתות,

קרא עוד »
כוורות אחסון - רהיטי יראון

כונניות וכוורות

חלק בלתי נפרד ממערך הריהוט שלנו בבית או במשרד הן הכונניות והכוורות למיניהן. הן מגיעות במגוון צורות, בגדלים ובעיצובים שונים. בהיבט הפרקטי, כונניות וכוורות נותנות

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>