רהיט בהרכבה עצמית – חיסכון בעלויות

תוכן עניינים

בעבר, כאשר היינו רוכשים רהיט כלשהו, היינו צריכים לתאם עם מתקין או מרכיב, להמתין לו יום יומיים, שלושה ולכסוס ציפורניים עד שיגיע בין 10:00 ל 14:00 ובין בורג לבורג גם קפה/ תה או משהו להרטיב את הגרון. לא עוד!

כיום, אתם אלו שיכולים להרכיב בעצמכם, ממש כמו מתקין מנוסה, את הרהיט שרכשתם מבלי להמתין או לארח את המתקין. אז נעים מאד להכיר- רהיטי יראון, ריהוט להרכבה עצמית, קלה ופשוטה.

כאשר אנו מחליטים לרכוש רהיט כלשהו, אנו חושבים על פונקציונליות, צורה, צבע וגודל על מנת שיתאים לחלל בו אנו ממקמים אותו, ואצלנו ברהיטי יראון עושים בדיוק את זה. אנו מקפידים לענות על הצורך המדויק של כל רהיט היוצא מהמפעל, פונקציונלית ועיצובית גם יחד כאשר קלות ההרכבה ללקוח עומדת תמיד לנגד עינינו.

רהיט בהרכבה עצמית – איך זה עובד?

ראשית אין ממה לחשוש. גם אם מעולם לא החזקתם מברגה ביד. הרהיטים היוצאים מהמפעל שלנו קלים להרכבה עצמית כך שכל “ידיים שמאליות” יהפכו למדויקות ומקצועיות.

רהיטים בהרכבה עצמית מגיעים עם ערכת הרכבה מותאמת הכוללת את הכלים הדרושים להרכבה (מברגים קטנים ומיוחדים, פינים, פקקים וכיו”ב) וחוברת הוראות ברורה ופשוטה שכל אחת ואחד יוכלו להבין ולבצע ללא כל קושי.

רהיט בהרכבה עצמית – חיסכון בעלויות

אחד היתרונות החשובים ברכישת רהיטים להרכבה עצמית הוא החיסכון בעלויות. לרכישת הרהיט עצמו מתווספות תמיד עלויות הובלה והתקנה, שלעתים יכולות להגיע למאות רבות של שקלים ואם ניתן לחסוך הוצאה כזו, אנחנו בעד.

עבודה טובה מצריכה זמן – פנו לכם כזה

כדי שיהיו לכם תנאי פתיחה טובים להצלחה, דאגו לפנות זמן להרכבת הרהיט. לא “על הדרך” ולא במהירות, ממש תפנו זמן, בטח ובטח אם זו הפעם הראשונה שלכם. כמה זמן, אתם שואלים. תלוי בגודל ובמורכבות הרהיט, ככל שהרהיט גדול יותר עם פריטים רבים יותר, כך הזמן הנדרש להרכבתו יהיה ארוך יותר ולכן, יש להתרכז בעניין, היות וטעות אחת קטנה….. ומתחילים מההתחלה. ובכל זאת, פיניתם זמן ותשומת לב ועדיין משהו לא הצליח לכם? מחלקת שירות הלקוחות שלנו עומדת לרשותכם בכל שאלה ושאלה.

האם רהיטים בהרכבה עצמית, חזקים?

אם ביצעתם את הוראות ההרכבה במלואן, הרהיט יהיה יציב וחזק כמו שבעל מקצוע היה מרכיב עבורכם. בנוסף לכך, רהיטים בהרכבה מיועדים גם לפירוק מהיר, דבר המקל מאד במצבים של שינוי מערך ריהוט בחלל או מעבר בית/ משרד מלא.

בהרכבה חוזרת, האם הרהיט יהיה חזק ויציב כמו בהרכבה הראשונה?

וודאי!!! אצלנו ברהיטי יראון מקפידים על שימוש בחומרים איכותיים וחזקים על מנת שהרהיט שרכשתם ישרת אתכם וילך אתכם ממקום למקום למשך שנים רבות, ולכן כל הרכבה חוזרת, תהיה כמו ההרכבה הראשונה – חזקה ויציבה.

קרא עוד: שולחנות מחשב

מאמרים אחרונים

ארונית בילט אין ומיקרוגל תוספת למטבח

ארונית בילט אין ומיקרוגל

תוכן עניינים אחת היחידות הפונקציונליות במטבח היא ללא ספק ארונית בילט אין ומיקרוגל. זהו אחד הפריטים הנמכרים ביותר שלנו וניתן להשתמש בו בכל מטבח, או

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>