שולחן סטודנט – איך בוחרים שולחן?

תוכן עניינים

“שולחן סטודנט” הוא למעשה מונח המתאר שולחן כתיבה, היכול לשמש גם כשולחן מחשב, עם או בלי ספריה, בנוסף לפריטים נוספים המשלימים מעין פינת עבודה הכוללת – יח’ מגירות, מקום למחשב נייח/ מדפסת, כסא מחשב ובמידת הצורך, ריהוט משלים לאחסון. 

מה צריך לדעת על שולחן סטודנט? 

רכישת שולחן סטודנט אינה משימה מורכבת או מסובכת, בטח ובטח אם אתם נכנסים לקטלוג השולחנות שלנו ובוחרים את המתאים לכם ביותר. אך מה שכן כדאי לדעת על שולחן סטודנט הוא המידה. בהתאם למיקום המיועד עבור השולחן, חשוב לדעת כמה מקום יש לכם ובהתאם לכך תוכלו לרכוש בנוסף לשולחן, ריהוט משלים בהתאם לצורך. 

שולחן סטודנט מבית רהיטי יראון

כפי שתוכלו להיווכח בעצמכם באתר, אנו מייצרים את הרהיטים שלנו בשיטת הרכבה עצמית וזאת על מנת שאתם תוכלו לקבל את הרהיטים הטובים ביותר, במחירים הטובים (הזולים) ביותר. שיטת ההרכבה העצמית מסייעת לנו להוזיל מאד את עלויות ההובלה והלקוחות הם הזוכים העיקריים. את הריהוט שרכשתם אנו אורזים באריזות שטוחות ובהן כל הדרוש להרכבה עצמית קלה ומהירה. בתוך האריזה ישנו כל הדרשו לכם להרכבה, כולל חוברת הוראות, כלים ייעודים להרכבה והברגה, ברגים, פרזול מותאם וכדומה. קל. מהיר. פשוט וכדאי!

רוצים לרכוש ריהוט משלים לשולחן סטודנט? 

חשבנו על הכל מראש ומתוך ניסיון של שנים, אנו מייצרים ריהוט משלים לכל שולחן סטודנט שתרכשו, כמו למשל: 

  • שולחן סטודנט עם כוננית לספרים/ קלסרים.
  • שולחן סטודנט פינתי עם מגירות.
  • שולחן סטודנט עם כוננית, מגירות ומדף נשלף למקלדת.
  • כונניות FREE STANDING במגוון מידות ועיצובים.

בקטלוג שלנו תמצאו את כל הדרוש לכם להשלמת פינת לימודים/ עבודה מדוגמת ונוחה במיוחד. 

רהיטי יראון – רהיטים עם איכות

בשוק ישנם ספקים וחברות רבות המציעים ריהוט לבית, החל מארונות ועד יחידות משלימות לאחסון, אך אנו ביראון הקפדנו על שילוב מנצח של פרקטיות, עיצוב ומחיר יחד! ראשית נדגיש כי כלל הרהיטים שלנו מיוצרים כאן, אצלנו במפעל בקיבוץ יראון, כחול לבן “על מלא”. בנוסף, חומרי הגלם מהם מיוצרים הרהיטים הינם חומרים חזקים, העומדים בכל מבחני האיכות הנדרשים. בכל הקשור לבטיחות ילדים – הרהיטים שלנו עומדים בכל מבחני הבטיחות הקשוחים ביותר ובטוחים לשימוש בחדרי הילדים. 

אופן הרכישה של הרהיטים שלנו קל ופשוט- אתם יכולים להיכנס לאתר, לבחור את הרהיט שאתם רוצים, לצד התמונה יופיעו הפרטים הטכניים של המוצר (חומר גלם, מידות גובה רוחב אורך, עומק), כמו גם עלותו. עם ביצוע ההזמנה היא מועברת למחסן לאריזה ושילוח אליכם בהקדם האפשרי עד 5 ימי עסקים. בכל הקשור להרכבה העצמית, במידה ואינכם מעוניינים להרכיב באופן עצמאי, יש לציין זאת במעמד הרכישה ואנו נתאם עבורכם מתקין מקצועי (בתשלום) שיבצע עבורכם את ההתקנה באופן מקצועי ומהיר. 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת 🙂

ראו גם: שולחן פינתי למחשב

מאמרים אחרונים

ארונות הזזה עם 2 דלתות - יראון רהיטים

ארון הזזה 2 דלתות

תוכן עניינים אחד הארונות הפופולריים שלנו, הוא ארון הזזה 2 דלתות. מתוך המגוון המרובה של ארונות הבגדים אותם אנו מייצרים, בולט ארון הזזה 2 דלתות,

קרא עוד »
ארון דלת אחת - רהיטי יראון

ארון דלת אחת ומגירות

תוכן עניינים חברת יראון רהיטים מייצרת מגוון רחב של ריהוט לבית בשיטת הרכבה עצמית. בין שלל הפריטים המופיעים בקטלוג, ניתן למצוא גם ארון דלת אחת ומגירות, עם מדפים

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>