שולחנות למשרד ולעסק

תוכן עניינים

לכל משרד, או עסק, יש את הצורך בריהוט מותאם למשרדים/ לחדרי העובדים השונים, אותו ניתן לרכוש בחנויות לריהוט משרדי כאלו ואחרות, הפזורות בכל רחבי הארץ וכמובן באתרי האינטרנט השונים.

חברת יראון רהיטים, מתכננת ומייצרת ריהוט ושולחנות למשרד ולעסק ללקוחות עסקיים כמו גם ללקוחות פרטיים, אותם ניתן לרכוש בקלות יתרה דרך האתר, או להגיע לחנות המפעל שלנו הממוקמת בקיבוץ יראון שבצפון.

כיצד בוחרים שולחנות למשרד ולעסק?

בהתאם לאופן השימוש. על מנת לוודא כי השולחנות אכן יתאימו לשימוש הייעודי של המשרד, יש לבדוק כמה דברים:

  • גודל השולחן. מידות רוחב ואורך. על מנת לוודא כי השולחן לא יחסום מעבר, או יסגוראת כל החדר וכמובן, ישתלב עם כלל הריהוט והסגנון העיצובי.
  • עיצוב השולחן. לאחר שנבחר הגודל המתאים, כדאי לבחור את סוג השולחן, העיצוב, הצבעים וכל פרט אחר שחשוב לכם.
  • אופן השימוש. שולחנות למשרד ולעסק מגיעים בדרכ עם פריטים משלימים כמו יחידת מגירות נוספת, או יחמדפים / כוורת לאחסון ספרים וכדומה. בהתאם לצורך שלכם, חשוב לוודא האם אתם זקוקים לתוספות של פריטים אלו, על מנת לדאוג שיהיה מקום מרווח דיו.

אם אינכם בטוחים במידות, או בכל פרט אחר לגבי הרהיט, מחלקת שירות הלקוחות שלנו, תסייע לכם בכל שאלה, או צורך ותדאג לתת לכם מענה מקיף ומקצועי בכל מה שדרוש לכם.

אנו מאמינים במתן כלל הפתרונות לריהוט המשרד והעסק במקום אחד ולכן, ביראון, דואגים לייצר את כל סוגי הרהיטים והשולחנות למשרד ולעסק תחת קורת גג אחת, כך שגם תוכלו לחסוך בזמן של חיפושים וגם בעלויות נלוות נוספות. חווית קנייה מושלמת!

רכישת ריהוט בהרכבה עצמית ביראון רהיטים

חווית הקנייה של הלקוח, אינה מסתיימת רק עם סיום הרכישה אלא כוללת גם את קלות ההרכבה של השולחן/ רהיט עצמו, שכן, את הרהיטים שלנו אנו מייצרים בשיטת הרכבה עצמית, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים בקלות ובמהירות להרכיב את השולחן באופן עצמי. יחד עם הרהיט, נמצאים באריזה, כל מה שדרוש לכם להרכבה: חוברת הרכבה קלה וברורה, כלים ייעודיים וחלקי פרזול מותאמים לכל רהיט ורהיט, כך שלמעשה, אתם לא זקוקים לדבר נוסף. במידה ואינכם מעוניינים לרכיב באופן עצמאי, נא ציינו זאת במעמד הרכישה ואנו נדאג לתאם עבורכם מתקין מקצועי אשר יבצע את העבודה עבורכם בקלות ובמהירות.

על איכות לא מתפשרים!

הרהיטים של יראון מיוצרים ממיטב חומרי הגלם, מה שמבטיח עמידות וחוזק לאורך שנים. הרהיטים שלנו עומדים בכל מבחני האיכות, בטוחים לשימוש ובטוחים לילדים.

כחול לבן, ייצור ישראלי מקומי עם אבא ואמאמאחורי כל רהיט המיוצר אצלנו, כמו גם אחריות על כלל הרהיטים.

לרשותכם באתר מוצרים משלימים נוספים לבחירתכם, כמו למשל: כסאות מתקפלים מעץ מלא, שידות ספרים, כוורות אחסון פתוחות, ארוניות וכדומה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת 🙂

מאמרים אחרונים

ארון הזזה זול להרכבה עצמית - יראון רהיטים

ארונות הזזה זולים

תוכן עניינים נכון. ארונות הזזה אינם חייבים להיות יקרים. בוודאי שלא מדי. למעשה, יראון רהיטים משווקת לקהל לקוחותיה ארונות הזזה זולים לכל רחבי הארץ וזאת

קרא עוד »
רהיטים בהרכבה עצמית כיסא גושני

שולחנות סלון מודולריים

תוכן עניינים שולחנות סלון מודולריים הם תוספת רב-תכליתית ופרקטית לכל בית. שולחנות אלה נועדו להיות מורכבים ומפורקים בקלות ולאפשר לכם להתאים את הרהיט באופן ספציפי

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>