שידה על גלגלים

בכל פעם שאנו רוצים לרענן את הבית, עומדות בפנינו כמה אפשרויות. אנו יכולים לקנות ריהוט חדש, או פשוט להזיז ריהוט ממקום למקום, להשמיש ריהוט שהתעייף ועוד, לא תמיד חייבים להשקיע הרבה כסף כדי לצור שינוי עיצובי ופרקטי בבית. כל רהיט אחסוני כמו שידה, ספרייה, או מזנון, הוא רהיט כבד. רהיט כבד אי אפשר להזיז ממקום למקום בבית מבלי לרוקן את תכולתו עד למינימום, לעתים לגמרי, מה שגוזל זמן ומסרבל, ואפילו נימנע מלהזיז עקב כך. מתסכל….אך הפתרון לנושא הזה הוא פשוט כל כך- שידה על גלגלים.

שידה על גלגלים היא רהיט פרקטי מאין כמותו, גם בנראות וגם באפשרויות המשחק השונות. שידה על גלגלים מתאימה לכל מטרה ולכל חדר שתרצו.

שידה על גלגלים – רהיט קטן גדול

כאשר אנו מתכננים רהיט, או סדרה שלמה של רהיטים, חשוב לנו לייצר עבורכם רהיטים חזקים, עמידים שתוכלו ליהנות מהם לאורך שנים, ולכן, אנו חושבים בראש ובראשונה על פרקטיות הרהיט ורק אח”כ על העיצוב. שני אלו חייבים ללכת יחדיו, אך לעולם לא יבוא עיצוב על חשבון פרקטיות הרהיט. פתרון השידה על גלגלים מאפשר לכם להיות מעצבים לרגע ולהחליט בכל פעם מחדש מה תרצו להניח ו/או לאחסן בשידה כמו גם, איפה להעמיד אותה. שידה על גלגלים יכולה להיות רהיט בודד בפני עצמו במקום שהועדתם עבורה, או כחלק ממערך ריהוט שלם, כזה שישבור את הסגנון מעט וייתן נגיעה עיצובית, תוסיפו לזה את אפשרות ההזזה של השידה ממקום למקום בבית, מבלי לרוקן אותה או להרים אותה, וקבלתם רהיט פרקטי ועיצובי מושלם.

מה בפנים ומה בחוץ?

כמו בכל מעמד קנייה של רהיט, חשוב לדעת מה אנו צריכים, מה מטרתו של הרהיט ועל אילו דרישות הוא אמור לענות לנו. הדרישות הבסיסיות ביותר הן גודל השידה – גובה, רוחב, עומק וכמובן חלוקת המדפים. על מנת שלא לפספס את המטרה, מומלץ להגדיר מראש מה השידה תאחסן בתוכה ומה נרצה להניח על גבי המשטח העליון שלה. בקטלוג שלנו, תוכלו לראות מגוון רחב של שידות על גלגלים, בגדלים שונים, בחלוקת תאים או עם דלתות, כמו גם בצבעים וחומרים שונים, כך שכל האפשרויות פתוחות, ועל מנת להקל עליכם לגמרי, הוספנו באתר את המחירים הנוחים של הרהיטים כך שכל שתצטרכו לעשות הוא פשוט להזמין מה שתרצו דרך מחלקת ההזמנות שלנו שתשמח לסייע ולהסביר לכם עם אופן האספקה והרכבתו של הרהיט.

בהגעת השידה אליכם הביתה, תוכלו למצוא בתוך האריזה חוברת הדרכה פשוטה וברורה להרכבה עצמית, יחד עם אביזרים נוספים הנחוצים לכם להרכבה מושלמת כמו ברגים ומברגים מיוחדים, פינים שונים ועוד. נשמח לתאם עבורכם מתקין מקצועי היה ולא תרצו להרכיב את הרהיט בעצמכם.

נשמח לעמוד לרשותכם,
רהיטי יראון

מאמרים אחרונים

פתרונות אחסון למטבח - מגוון ארונות ויחידות אחסון ברהיטי יראון

פתרונות אחסון למטבח

תוכן עניינים   אין בית בישראל שלא נתקל בעניין מציאת פתרונות אחסון למטבח באיזשהו שלב בחיים. המטבח הישראלי מלא וגדוש במוצרים שונים, כאלו שנמצאים בשימוש

קרא עוד »
ארון מיקרוגל צר מטבח

ארון מיקרוגל צר

תוכן עניינים המיקרוגל במטבח תמיד דורש מקום מותאם. חלק מאיתנו נוהגים להניח אותו על השיש ממש, או על מדף כזה או אחר, אבל אין ספק

קרא עוד »
שולחנות למשרד ולעסק - רהיטי יראון

שולחנות למשרד ולעסק

תוכן עניינים לכל משרד, או עסק, יש את הצורך בריהוט מותאם למשרדים/ לחדרי העובדים השונים, אותו ניתן לרכוש בחנויות לריהוט משרדי כאלו ואחרות, הפזורות בכל

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>