תוספת עליונה לארון

תוכן עניינים

מתכננים לרכוש ארון חדש, ארון בגדים לחדר הילדים, או ארון אחסון למטבח? על מנת לוודא כי הארון אכן מתאים לצרכים שלכם, חשוב לדעת מה אתם מתככנים לאחסן בו והאם הוא גדול דיו על מנת לתת את המענה המיטבי לצורך.

בכל פעם שאתם רוכשים ארון כלשהו, לכל מטרה, קחו בחשבון את הצורך שכן, ייתכן כי תזדקקו לתוספת עליונה לארון כדי שכל מה שאתם מבקשים לאחסן בו, אכן יאוחסן באופן מלא ומושלם, מבלי שתזדקקו להשלמות מאולתרות לאחר הרכישה.

מה חשוב לדעת על תוספת עליונה לארון?

כל ארון, לכל מטרה, זקוק למקום מתאים ולכן, יש לבדוק את המקום בו אתם מתכננים להעמיד את הארון, על מנת לוודא כי המקום גדול מספיק ומתאים למידות הארון המתוכנן כולל תוספת עליונה לארון. יש לקחת מידות של גובה, רוחב ועומק ולוודא כי ישנו מקום לפתיחת דלתות מלאה ונוחה.

בקטלוג שבאתר שלנו, תוכלו לראות תוספת עליונה לארון כולל המידות והדוגמאות, כמו כן במידה ותזדקקו לכך, ניתן להוסיף מדף אמצעי, מה שמאפשר אחסון מסודר ונוח יותר.

יתרונות תוספת עליונה לארון

אנו ביראון מציעים לקהל לקוחותינו מגוון פתרונות לאחסון באמצעות מבחר דגמים של ארונות שונים וכך גם בתוספת עליונה לארון, אותה ניתן להשמיש גם כיחידה נפרדת, במקומות נמוכים עבור אחסון מצעים ושמיכות למשל. כל שעליכם לעשות הוא לדעת מהו הצורך שלכם והיכן אתם מבקשים למקם את היחידה המיועדת.

היכן מומלץ לרכוש תוספת עליונה לארון?

אנו מניחים כי אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכישה ולכן הגעתם אלינו, ליראון ובצדק. רהיטי יראון פועלים מאז 1984 ומתמחים בייצור רהיטים להרכבה עצמית, תוך מתן מענה למוצרים נוספים משלימים, כך שאתם יכולים לקבל את כלל השירות במקום אחד, מבלי להתרוצץ ממקום למקום וזאת במחירים נוחים במיוחד.

עם רכישת תוספת עליונה לארון מומלץ לבדוק את המוצרים הנלווים שלנו בקטלוג ולרכז כמה יחדיו, כמו למשל:

  • כוורות אחסון לחדרי ילדים.
  • ארונות הזזה.
  • יחידות אחסון למטבח (למיקרו/ מזווה וכו‘)
  • ארוניות נעליים.
  • שידות.
  • ספריות ילדים.
  • שולחנות כתיבה.
  • שולחנות לסלון.
  • כסאות מתקפלים.

ועוד מוצרים נוספים המופיעים בקטלוג כולל כמובן, תמונות, מידות ומפרט טכני.

רהיטי יראון – ריהוט בהרכבה עצמית ובמחיר משתלם!

הריהוט אותו אנו מייצרים ללקוחותינו, מתאים להרכבה עצמית קלה ופשוטה ולכן המחירים נוחים במיוחד. לכל רהיט ורהיט מצורפת חוברת הרכבה, כולל אביזרים מתאימים. במידה והלקוח אינו מעוניין להרכיב באופן עצמאי, אנו מתאמים עבורו מתקין מקצועי (בתוספת תשלום) אשר יגיע ויבצע את עבודת ההרכבה וההתקנה באופן מושלם.

את הרכישה ניתן לבצע דרך באתר, או ישירות במפעל הממוקם בקיבוץ יראון.

מחלקת שירות הלקוחות שלנו זמינה לכל שאלה, או צורך והנציגים ישמחו לסייע בבחירת הרהיט המתאים לכם ביותר.

קנייה נעימה.

יראון רהיטים.

מאמרים אחרונים

ארונות בגדים לילדים - יראון רהיטים

ארונות בגדים לילדים

תוכן עניינים אחד הרהיטים החשובים בבית, ללא כל ספק הוא ארון בגדים לילדים. לכל ההורים שבנינו מוכרת ההתלבטות הזו כאשר הגיע הזמן לבחור ארונות בגדים

קרא עוד »
רהיטים בהרכבה עצמית כיסא גושני

שולחנות סלון מודולריים

תוכן עניינים שולחנות סלון מודולריים הם תוספת רב-תכליתית ופרקטית לכל בית. שולחנות אלה נועדו להיות מורכבים ומפורקים בקלות ולאפשר לכם להתאים את הרהיט באופן ספציפי

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>