רהיטי יראון חוות דעת

חיפשתי בכל דרך לכתוב ביקורת ולא הצלחתי 🙂
אני רוצה להודות על שירות איכותי, מקצועי ומסביר פנים לו נחשפתי:
רכשתי ארון 4 דלתות דרך השופרסל ושלמתי בגין הרכבה (לא הייתי בבית בזמן ההרכבה).
כשהגעתי לבית בערב ותוך כדי ניקוי הארון גילתי מספר פגמים צורמים. מיד שלחתי דרך הווצאפ תמונות לשירות הלקוחות (השעה היתה 18:27). למחרת בשעה 07:20 בבוקר מיכל משירות הלקוחות השיבה שאני בטיפול. כעבור כשעה התקשר ליאור. עברנו על הפגמים וקבענו שהוא ייצור קשר לתיאום הגעה. כעבור שעתיים התקשר ותיאם הגעה ליום למחרת בשעה 06:30 בבוקר.בערב גילתי פגמים שאום שכחתי להגיד לליאור. התקשרתי אליו בשעה 20:00 בערב. ליאור קיבל אישור מיוחד מהמנכ”ל. נסע ליראון (נסיעה של 50 דק’ לכל כיוון) להביא את הציוד הנדרש להחלפה. הבוקר הגיע (יצא בשעה 04:00 מאיזור הצפון) ביצע את ההחלפה, ניקה את שאריות הדבק ובכלל את דלתות הארון. בנוסף, פינק אותי במגירות פנמיות ללא תוספת תשלום (ברכישה חשבתי שהמגירות הם חלק מהארון אך הסתבר שבגינן יש תוספת תשלום).
לכזה שירות עוד לא נחשפתי מעודי (ויש לי רזומה של קניות).
תודה רבה לכם אנשים יקרים. מאחלת לכם פרנסה בשפע ושבע”ה תחזרו לביתכם במהרה ובבטחה.

שלומית קזז

קודם כל, אני באמת רוצה להגיד שיש לכם חנות אינטרנטית נפלאה.
האתר מהמם, המוצרים נהדרים וממש נותן תחושה ששמתם המון תשומת לב וחשיבה לתוך הכל. 

ורואים כמה אתם משקיעים ועדיין ממשיכים למרות המצב במדינה💪
האומנם גיליתי אתכם ממש לא מזמן, אבל כבר הספקתי להתאהב
❤️

תודה.

ים

מיכל צהריים טובים 

היה אצלנו ליאור בבוקר, איש כל כך נעים, אדיב ומקצועי סוף סוף קיבלתי את הארון שקניתי. תודה רבה מכל הלב️, כל הכבוד על השירות הוא מאוד מקצועי. תודה שתיקנתם את העוול שעשו לנו החברת הובלות הזאת. תודה מכל הלב️ והמשך יום טוב.

רציתי להביע הערכה לשרות המיוחד שלכם.
שבוע שעבר קניתי ארון והיה חסר שם חלק – מאוד חששתי אם תיקחו אחריות, וכמה זמן עד שתביאו לי את החלק החסר.

בפרט בתקופה הזאת של מתיחות גדולה בצפון. וברוך השם הופתעתי לטובה על השירות המהיר והאדיב, תוך יומיים כבר הגיע עד אלי החלק החסר, והכל במאור פנים ושירות מיוחד
על כך רק רציתי לומר תודה, אין ספק שזה עושה חשק להמשיך ולקנות את המוצרים שלכם
בברכה ותודה,

צבי רזניק

 

מיכל צהריים טובים 

היה אצלנו ליאור בבוקר, איש כל כך נעים, אדיב ומקצועי סוף סוף קיבלתי את הארון שקניתי. תודה רבה מכל הלב️, כל הכבוד על השירות הוא מאוד מקצועי. תודה שתיקנתם את העוול שעשו לנו החברת הובלות הזאת. תודה מכל הלב️ והמשך יום טוב.”

“תודה! רציתי לומר תודה ענקית על השירות הנפלא, הסבלני והמקצועי.

גם בתקופות הקשות שאנחנו עוברים ולמרות הסגר הצלחתם לתת לי שירות אדיב, מחייך, חיובי. וזה לא מובן מאליו. אני מאחלת לכם עבודה פוריה, פרנסה טובה והמון בריאות.

תודה רבה על הכל.”

היי מיכל

רצינו להודות לכם על הארונות היפים  ועמידה בלוח הזמנים

גם הצוות שהגיע נחמד מאוד ומקצועי, בקיצור… יצאתם צדיקים 

סופ”ש נעים ותודה”

-שירלי, AllCloud ,Payroll & Accountan

“תודה רבה על השירות האדיב” – משה ודגנית לוי

“רצינו להודות על המהירות והשירות הנעים!
הרהיטים מהממים ואף עלו על ציפיותינו. …. אז שוב תודה, המשך יום טוב ומלא בריאות”
– אסתר-הדסה וג’וש.

“בחודש אוגוסט 2020, רכשנו דרככם ארון מיקרוגל לבן דגם 405, במשך כל הזמן עמדנו בקשר עם מיכל , העובדת שלכם אשר מטפלת במכירות/הזמנות.
ברצוננו לציין לשבח את הטיפול המסור היחס החם הלבבי והאכפתיות בהם זכינו ממנה. אנא העבירו לה את תודתנו והוקרתנו על שירות זה. ומודים לכם על המוצר”
– שושי

תודה רבה על הטיפול והשרות המעולה מיכל היקרה,

עכשיו נשאר רק לקבל את המוצר ולהרכיבו במהרה…” – אורלי

תודה גדולה מכולנו באשד ניהול והשבחת נדל”ן

לכבוד: מנכ”ל רהיטי יראון , קיבוץ יראון
שלום רב, 8:00 בבוקר, ואני חשה חובה נעימה להודות לך ולצוות החברה על היעילות, והמהירות במתן פתרון הולם. הגאווה הגדולה בעצם היכולת להתמודד עם כשל נקודתי ומציאת פתרון יעיל, מהיר ומקצועי. תודה למיכל על האוזן הקשבת, הרצון ומציאת הפתרון.
תודה גדולה לליאור על תיקון החוויה – איש מדהים אין ספק שהוא נכס לחברה.
6:30 – התקשר , 6:45 – היה כבר בדלת
שעה של עבודה והארונית ניצבת בגאווה במטבח.
מאמינה שעוד נפגש ברכישות הבאות (בהצלחה בהשקת הארון ההזזה החדש ).”
– דייבי אמיליו ,מנכ”ל אשד ניהול והשבחת נדל”ן בע”מ.

“מיכל, רחל היקרות,
אני שמחה לשתף אתכן כי כל הארונות מורכבים בחדרים של הצעירות – לכל צעירה ארון. חלום שמתגשם. צעירות חסרות עורף משפחתי. נוודות בין מסגרות ובתים. לכל אחת, בזכות הארון המקסים והחדש נוצרה פינה אישית משלה בחדר. כל הצעירות סידרו את הארונות, ארגנו את חפציהן ושמחו מאוד על הזכות והאפשרות לקבל מוצר נעים, יפה וחדש שיהיה רק להן. תודה רבה על הטיפול המסור שלכן, על הדאגה מרגע הצעת המחיר , הובלה, הרכבה.
טיפול נעים, מתחשב ומקצועי. מאחלת לכולנו שנה טובה ומתוקה, שנה של עשייה למען האחר. מי יתן ותמיד נהייה בצד הנותן.”
-טלי מאור , מנהלת דיורית תל אביב ,עמותת אותות.

“….זכיתי לחוויה מתקנת ברהיטי יראון, הזמנתי ארון, קיבלתי טלפון נעים ושירותי זמן קצר לאחר מכן, והמתקין הגיע יום למחרת (!) והיה מאוד סימפטי ויעיל. אם אתם מחפשים ארון נחמד, שירות טוב והתקנה זריזה – רהיטי יראון עושים את העבודה היטב” –רויטל סלומון.

רק רציתי להגיד תודה על שירות נפלא!
ביצוע ההזמנה באינטרנט מהיר וקל, מיד לאחר ההזמנה מקבלים את האישור במייל והנציגה שחזרה אליי היתה אדיבה ושירותית. המתקין שהגיע להתקין את הארון יצר איתי קשר אחרי יומיים בלבד והגיע להתקין. המתקין היה אדיב נעים הליכות ומקצועי.
יישר כח!” – יהודית.

  “בוקר אור,

שלחתי את תודתי אלייך, אך היה לי חשוב גם לכתוב לך-   הייתה לי חוויית קניה מושלמת אתכם. לאחר ״שיעורי בית״ ברשת, בחיפוש אחרי ארון פונציונאלי, מרווח, לא יקר, איכותי, שיענה לצרכי בני הצעיר, מצאתי אתכם.  מהשיחה הראשונה אתך, ועד סיום ההובלה וההרכבה, הענקתם שירות מעולה, רגיש, קשוב לצרכי הלקוח. אני בטוחה שאחפש גם בעתיד לקנות רק דרככם את שאצטרך בתחומכם. תענוג שיש חברות שכמותכן, המחכימות לראות את כל התמונה, ורוצות להעניק שירות כל כך נעים ומתחשב. היה לי העונג להכירכם, תודה גם בשם בני, קמיל, שמרוצה מאוד מהארון שלכם ,
ישר כח יקירה , תודה תודה! יש לכם שרות זהב!כיף להתעסק אתכם, וגם המוצרים איכותיים ונוחים.

תודה על הכל.”  – אסתי.

 

   “שלום רב , קנינו ארונית למיקרוגל ב”חבוש”.
    לאחר שהרכבתי את הארונית התברר לי שהארונית לא חדשה
    והלייסטים פגומים ומופרדים מהעץ. פניתי אליכם במייל
    ובהמשך בווצאפ דרך מיכל. עלי לציין לטובה את השירות שלכם כל הכבוד לכם.
   שלחתם לנו ארונית חדשה מבלי שביקשתם להחזיר את הישנה והפגומה.
   תבורכו על השירות היעיל ועל הנכונות לבוא לקראתנו כל הכבוד!!!!!!! ” 

-עקיבא ושלומית שפע

 

“רציתי להגיד תודה רבה על השירות האדיב והמוצר האיכותי! פשוט כיף, כיף להרכיב אותו וכיף לראות את התוצאה, מרוצה מאוד. בהחלט אמליץ עליכם!” 

גיל סממה.

 

“מיכל המקסימה – תודה 🙂 המשלוח הגיע אלינו אתמול בלילה, תודה רבה על המהירות, אתם בהחלט ראויים להמלצה! תודה רבה שבאת לקראתנו במחיר. שבת שלום ובשורות טובות” -שרה ואיתן

“רכשתי ביראון רהיטים, השירות מצויין ברמת לקוח VIP
100 כוכבים מגיע להם, מיכל משירות לקוחות וליאור המתקין/שליח –
אנשים מדהימים ונותנים שירות אליפות!
ממש הפנים היפות של המפעל, הם מקסימים 🙂 “
יקיר ואתורי.

תודה רבה לך מיכל היקרה,

על שירות אדיב ויעיל, כן ירבו כמוך!

שמרי על עצמך וכל טוב

– חדווה

היי מיכל. כרגע יצא מפה המלאך המקסים ליאור. החליף כמה ברגים וסידר הכול. תודה מקרב הלב על הטיפול המסור.
באמת שאין דברים כאלה! דורית פרי ירושלים.
❤️🧡💛💚💙💜

היי,
קיבלנו אתמול את הארון לתנור!
רק רציתי להגיד ממש תודה על השירות הסופר מהיר 🙂
ענבר עמיר פתח תקווה         

-“מיכל צהריים טובים 

היה אצלנו ליאור בבוקר, איש כל כך נעים, אדיב ומקצועי סוף סוף קיבלתי את הארון שקניתי. תודה רבה מכל הלב️, כל הכבוד על השירות הוא מאוד מקצועי. תודה שתיקנתם את העוול שעשו לנו החברת הובלות הזאת. תודה מכל הלב️ והמשך יום טוב.”

– “תודה! רציתי לומר תודה ענקית על השירות הנפלא, הסבלני והמקצועי.

גם בתקופות הקשות שאנחנו עוברים ולמרות הסגר הצלחתם לתת לי שירות אדיב, מחייך, חיובי. וזה לא מובן מאליו. אני מאחלת לכם עבודה פוריה, פרנסה טובה והמון בריאות.

תודה רבה על הכל.”

– “היי קובי, … רציתי לפרגן על מוצר איכותי ושרות מושלם..דיברתי עם מיכל המקסימה יש לה שרות אדיב והיא סבלנית ומקסימה ..אין ספק שתשמעו ממני בעתיד תודה רבה לכם ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩”

-סימה שרשנבסקי

“היי מיכל

רצינו להודות לכם על הארונות היפים  ועמידה בלוח הזמנים

גם הצוות שהגיע נחמד מאוד ומקצועי, בקיצור… יצאתם צדיקים 

סופ”ש נעים ותודה”

-שירלי, AllCloud ,Payroll & Accountan

“תודה רבה על השירות האדיב” – משה ודגנית לוי

“רצינו להודות על המהירות והשירות הנעים!
הרהיטים מהממים ואף עלו על ציפיותינו. …. אז שוב תודה, המשך יום טוב ומלא בריאות”
– אסתר-הדסה וג’וש.

-“בחודש אוגוסט 2020, רכשנו דרככם ארון מיקרוגל לבן דגם 405, במשך כל הזמן עמדנו בקשר עם מיכל , העובדת שלכם אשר מטפלת במכירות/הזמנות.
ברצוננו לציין לשבח את הטיפול המסור היחס החם הלבבי והאכפתיות בהם זכינו ממנה. אנא העבירו לה את תודתנו והוקרתנו על שירות זה. ומודים לכם על המוצר”
– שושי

-” תודה רבה על הטיפול והשרות המעולה מיכל היקרה,

עכשיו נשאר רק לקבל את המוצר ולהרכיבו במהרה…” – אורלי

“תודה גדולה מכולנו באשד ניהול והשבחת נדל”ן

לכבוד: מנכ”ל רהיטי יראון , קיבוץ יראון
שלום רב, 8:00 בבוקר, ואני חשה חובה נעימה להודות לך ולצוות החברה על היעילות, והמהירות במתן פתרון הולם. הגאווה הגדולה בעצם היכולת להתמודד עם כשל נקודתי ומציאת פתרון יעיל, מהיר ומקצועי. תודה למיכל על האוזן הקשבת, הרצון ומציאת הפתרון.
תודה גדולה לליאור על תיקון החוויה – איש מדהים אין ספק שהוא נכס לחברה.
6:30 – התקשר , 6:45 – היה כבר בדלת
שעה של עבודה והארונית ניצבת בגאווה במטבח.
מאמינה שעוד נפגש ברכישות הבאות (בהצלחה בהשקת הארון ההזזה החדש ).”
– דייבי אמיליו ,מנכ”ל אשד ניהול והשבחת נדל”ן בע”מ.

-“….זכיתי לחוויה מתקנת ברהיטי יראון, הזמנתי ארון, קיבלתי טלפון נעים ושירותי זמן קצר לאחר מכן, והמתקין הגיע יום למחרת (!) והיה מאוד סימפטי ויעיל. אם אתם מחפשים ארון נחמד, שירות טוב והתקנה זריזה – רהיטי יראון עושים את העבודה היטב” –רויטל סלומון.

-“רק רציתי להגיד תודה על שירות נפלא!
ביצוע ההזמנה באינטרנט מהיר וקל, מיד לאחר ההזמנה מקבלים את האישור במייל והנציגה שחזרה אליי היתה אדיבה ושירותית. המתקין שהגיע להתקין את הארון יצר איתי קשר אחרי יומיים בלבד והגיע להתקין. המתקין היה אדיב נעים הליכות ומקצועי.
יישר כח!” – יהודית.

“בוקר אור
שלחתי את תודתי אלייך, אך היה לי חשוב גם לכתוב לך-   הייתה לי חוויית קניה מושלמת אתכם. לאחר ״שיעורי בית״ ברשת, בחיפוש אחרי ארון פונציונאלי, מרווח, לא יקר, איכותי, שיענה לצרכי בני הצעיר, מצאתי אתכם.  מהשיחה הראשונה אתך, ועד סיום ההובלה וההרכבה, הענקתם שירות מעולה, רגיש, קשוב לצרכי הלקוח. אני בטוחה שאחפש גם בעתיד לקנות רק דרככם את שאצטרך בתחומכם. תענוג שיש חברות שכמותכן, המחכימות לראות את כל התמונה, ורוצות להעניק שירות כל כך נעים ומתחשב. היה לי העונג להכירכם, תודה גם בשם בני, קמיל, שמרוצה מאוד מהארון שלכם ,
ישר כח יקירה , תודה תודה! יש לכם שרות זהב!

כיף להתעסק אתכם, וגם המוצרים איכותיים ונוחים.

תודה על הכל.”  – אסתי.

“שלום רב , קנינו ארונית למיקרוגל ב”חבוש”. לאחר שהרכבתי את הארונית התברר לי שהארונית לא חדשה והלייסטים פגומים ומופרדים מהעץ. פניתי אליכם במייל ובהמשך בווצאפ דרך מיכל. עלי לציין לטובה את השירות שלכם כל הכבוד לכם. שלחתם לנו ארונית חדשה מבלי שביקשתם להחזיר את הישנה והפגומה. תבורכו על השירות היעיל ועל הנכונות לבוא לקראתנו כל הכבוד!!!!!!! ”  -עקיבא ושלומית שפע

“מיכל המקסימה – תודה 🙂 המשלוח הגיע אלינו אתמול בלילה, תודה רבה על המהירות, אתם בהחלט ראויים להמלצה! תודה רבה שבאת לקראתנו במחיר. שבת שלום ובשורות טובות” -שרה ואיתן

– “רכשתי ביראון רהיטים, השירות מצויין ברמת לקוח VIP
100 כוכבים מגיע להם, מיכל משירות לקוחות וליאור המתקין/שליח –
אנשים מדהימים ונותנים שירות אליפות!
ממש הפנים היפות של המפעל, הם מקסימים 🙂 “
יקיר ואתורי.

 מיכל היקרה שלום,

המדף הגיע ולקחתי אותו מהסיטי שופ בירושלים. אני מודה לך מקרב לב על הטיפול המסור, היחס החם והמקצועי שקיבלתי ממך. שרות אדיב חינני. 

הלוואי שכל נותני השרות היו כמוך, כל הכבוד לך!

יפה קלי’ג ירושלים

-“מיכל צהריים טובים 

היה אצלנו ליאור בבוקר, איש כל כך נעים, אדיב ומקצועי סוף סוף קיבלתי את הארון שקניתי. תודה רבה מכל הלב️, כל הכבוד על השירות הוא מאוד מקצועי. תודה שתיקנתם את העוול שעשו לנו החברת הובלות הזאת. תודה מכל הלב️ והמשך יום טוב.”

– “תודה! רציתי לומר תודה ענקית על השירות הנפלא, הסבלני והמקצועי.

גם בתקופות הקשות שאנחנו עוברים ולמרות הסגר הצלחתם לתת לי שירות אדיב, מחייך, חיובי. וזה לא מובן מאליו. אני מאחלת לכם עבודה פוריה, פרנסה טובה והמון בריאות.

תודה רבה על הכל.”

להנהלת מפעל יראון וצוות העובדים,

תלמידי בית ספר “שחפים” מודים על תרומתכם הנדיבה לבית הספר. הלוואי וירבו אנשים כמוכם העושים ככל יכולתם על מנת לתת ברוחב לב, לשמח ולעזור לתלמידי “שחפים” בית ספר לחינוך מיוחד.

תודה !

ליזה גורן מנהלת בית הספר

“היי מיכל

רצינו להודות לכם על הארונות היפים  ועמידה בלוח הזמנים

גם הצוות שהגיע נחמד מאוד ומקצועי, בקיצור… יצאתם צדיקים 

סופ”ש נעים ותודה”

-שירלי, AllCloud ,Payroll & Accountan

“תודה רבה על השירות האדיב” – משה ודגנית לוי

-“בחודש אוגוסט 2020, רכשנו דרככם ארון מיקרוגל לבן דגם 405, במשך כל הזמן עמדנו בקשר עם מיכל , העובדת שלכם אשר מטפלת במכירות/הזמנות.
ברצוננו לציין לשבח את הטיפול המסור היחס החם הלבבי והאכפתיות בהם זכינו ממנה. אנא העבירו לה את תודתנו והוקרתנו על שירות זה. ומודים לכם על המוצר”
– שושי

-” תודה רבה על הטיפול והשרות המעולה מיכל היקרה,

עכשיו נשאר רק לקבל את המוצר ולהרכיבו במהרה…” – אורלי

“תודה גדולה מכולנו באשד ניהול והשבחת נדל”ן

לכבוד: מנכ”ל רהיטי יראון , קיבוץ יראון
שלום רב, 8:00 בבוקר, ואני חשה חובה נעימה להודות לך ולצוות החברה על היעילות, והמהירות במתן פתרון הולם. הגאווה הגדולה בעצם היכולת להתמודד עם כשל נקודתי ומציאת פתרון יעיל, מהיר ומקצועי. תודה למיכל על האוזן הקשבת, הרצון ומציאת הפתרון.
תודה גדולה לליאור על תיקון החוויה – איש מדהים אין ספק שהוא נכס לחברה.
6:30 – התקשר , 6:45 – היה כבר בדלת
שעה של עבודה והארונית ניצבת בגאווה במטבח.
מאמינה שעוד נפגש ברכישות הבאות (בהצלחה בהשקת הארון ההזזה החדש ).”
– דייבי אמיליו ,מנכ”ל אשד ניהול והשבחת נדל”ן בע”מ.

-“מיכל, רחל היקרות,
.. אני שמחה לשתף אתכן כי כל הארונות מורכבים בחדרים של הצעירות – לכל צעירה ארון. חלום שמתגשם. צעירות חסרות עורף משפחתי. נוודות בין מסגרות ובתים. לכל אחת, בזכות הארון המקסים והחדש נוצרה פינה אישית משלה בחדר. כל הצעירות סידרו את הארונות, ארגנו את חפציהן ושמחו מאוד על הזכות והאפשרות לקבל מוצר נעים, יפה וחדש שיהיה רק להן. תודה רבה על הטיפול המסור שלכן, על הדאגה מרגע הצעת המחיר , הובלה, הרכבה.
טיפול נעים, מתחשב ומקצועי. מאחלת לכולנו שנה טובה ומתוקה, שנה של עשייה למען האחר. מי יתן ותמיד נהייה בצד הנותן.”
-טלי מאור , מנהלת דיורית תל אביב ,עמותת אותות.

-“….זכיתי לחוויה מתקנת ברהיטי יראון, הזמנתי ארון, קיבלתי טלפון נעים ושירותי זמן קצר לאחר מכן, והמתקין הגיע יום למחרת (!) והיה מאוד סימפטי ויעיל. אם אתם מחפשים ארון נחמד, שירות טוב והתקנה זריזה – רהיטי יראון עושים את העבודה היטב” –רויטל סלומון.

-“רק רציתי להגיד תודה על שירות נפלא!
ביצוע ההזמנה באינטרנט מהיר וקל, מיד לאחר ההזמנה מקבלים את האישור במייל והנציגה שחזרה אליי היתה אדיבה ושירותית. המתקין שהגיע להתקין את הארון יצר איתי קשר אחרי יומיים בלבד והגיע להתקין. המתקין היה אדיב נעים הליכות ומקצועי.
יישר כח!” – יהודית.

“בוקר אור
שלחתי את תודתי אלייך, אך היה לי חשוב גם לכתוב לך-   הייתה לי חוויית קניה מושלמת אתכם. לאחר ״שיעורי בית״ ברשת, בחיפוש אחרי ארון פונציונאלי, מרווח, לא יקר, איכותי, שיענה לצרכי בני הצעיר, מצאתי אתכם.  מהשיחה הראשונה אתך, ועד סיום ההובלה וההרכבה, הענקתם שירות מעולה, רגיש, קשוב לצרכי הלקוח. אני בטוחה שאחפש גם בעתיד לקנות רק דרככם את שאצטרך בתחומכם. תענוג שיש חברות שכמותכן, המחכימות לראות את כל התמונה, ורוצות להעניק שירות כל כך נעים ומתחשב. היה לי העונג להכירכם, תודה גם בשם בני, קמיל, שמרוצה מאוד מהארון שלכם ,
ישר כח יקירה , תודה תודה! יש לכם שרות זהב!

כיף להתעסק אתכם, וגם המוצרים איכותיים ונוחים.

תודה על הכל.”  – אסתי.

“שלום רב , קנינו ארונית למיקרוגל ב”חבוש”. לאחר שהרכבתי את הארונית התברר לי שהארונית לא חדשה והלייסטים פגומים ומופרדים מהעץ. פניתי אליכם במייל ובהמשך בווצאפ דרך מיכל. עלי לציין לטובה את השירות שלכם כל הכבוד לכם. שלחתם לנו ארונית חדשה מבלי שביקשתם להחזיר את הישנה והפגומה. תבורכו על השירות היעיל ועל הנכונות לבוא לקראתנו כל הכבוד!!!!!!! ”  -עקיבא ושלומית שפע

“מיכל המקסימה – תודה 🙂 המשלוח הגיע אלינו אתמול בלילה, תודה רבה על המהירות, אתם בהחלט ראויים להמלצה! תודה רבה שבאת לקראתנו במחיר. שבת שלום ובשורות טובות” -שרה ואיתן

“Thank you so much for the five star service.” – Abraham

שלום גב’ מיכל, רהיטי יראון,

הנך נפלאה בכל הטיפול שלך ברכישת רהיטים. אתם חברה נפלאה.

דוד פרץ המתקין בחור נפלא, רציני כזה, שקט כזה, עובד ברצינות, ביצע עבודה נפלאה ממש. בחור מוכשר שקטונתי למצוא עוד מילים לשבחו ולשבח אתכם על הביצוע המושלם ועל כל הטיפול שלכם לרהט לנו את הדירה החדשה שנזכה לנחת ולשלום בטבריה אמן ואמן. יש לאשתי רעיונות נוספים אך קודם שנתארגן ואז נשמור קשר.

שלכם, בברכה

דניאל תובל, שאני מרשה לעצמי לצרף זר פרחים

שרות מדהים- את החיוך מרגישים דרך הטלפון 

“היה לי העונג להנות מהשרות היעיל והמקצועי של מיכל”.

עדינה אדר

מיכל – כמה מילים…

אנחנו פשוט בהלם

אתם כל פעם מפתיעים מחדש 

פחות מ 24 שעות מאז שרכשנו והמוצר כבר אצלינו

איזה כיף לקנות אצלכם

אין על המחירים והשירות שלכם

פשוט תודה

ג’ון

לכבוד מנכ”ל רהיטי יראון קיריל    

לאחר שכמעט נואשתי, פניתי לחברתכם בבקשה לעזרה ואכן, נתקלתי בשתי נציגות, רחל ומיכל, שהיו סבלניות, קשובות, מקצועיות, שירותיות, מרגיעות ומשרות ביטחון שאני לא לבד.

עשו כל שביכולתן לעזור לי לקבל את השירות הראוי ואת המוצר שהזמנתי על אף שהעסקה לא בוצעה ישירות דרכן.

הן ניהלו את המשבר שנקלעתי אליו במקצועיות רבה, בשירותיות, בסבלנות מופתית וברוגע ובכל הזמן הרגיעו אותי שלא אדאג ויהיה בסדר. ובאמת סמכתי עליהן. הרגשתי שהן נלחמות עבורי באמת ולא למראית עין.

אין מילים בפי לתאר את תודתי הרבה אליהן. אין לי ספק שהן מייצגות את הטובים שבעובדים שעושות הכל בשביל לעזור ללקוח שעומד מולן, והן שתיהן היו שם בשבילי כשהייתי צריכה עזרה. אילולא הן, לא הייתי מקבלת את המוצר שהזמנתי.

דע לך שהנך מעסיק שתי עובדות מעולות, הוגנות ואנושיות; דבר שנדיר למצוא היום. אתה יכול להיות גאה שהן מייצגות את רהיטי יראון, כן יירבו כמוהן!!!!

בהערכה רבה

 מיכל פטיטו

-“מיכל צהריים טובים 

היה אצלנו ליאור בבוקר, איש כל כך נעים, אדיב ומקצועי סוף סוף קיבלתי את הארון שקניתי. תודה רבה מכל הלב️, כל הכבוד על השירות הוא מאוד מקצועי. תודה שתיקנתם את העוול שעשו לנו החברת הובלות הזאת. תודה מכל הלב️ והמשך יום טוב.”

– “תודה! רציתי לומר תודה ענקית על השירות הנפלא, הסבלני והמקצועי.

גם בתקופות הקשות שאנחנו עוברים ולמרות הסגר הצלחתם לתת לי שירות אדיב, מחייך, חיובי. וזה לא מובן מאליו. אני מאחלת לכם עבודה פוריה, פרנסה טובה והמון בריאות.

תודה רבה על הכל.”

“היי מיכל

רצינו להודות לכם על הארונות היפים  ועמידה בלוח הזמנים

גם הצוות שהגיע נחמד מאוד ומקצועי, בקיצור… יצאתם צדיקים 

סופ”ש נעים ותודה”

-שירלי, AllCloud ,Payroll & Accountan

“תודה רבה על השירות האדיב” – משה ודגנית לוי

-“בחודש אוגוסט 2020, רכשנו דרככם ארון מיקרוגל לבן דגם 405, במשך כל הזמן עמדנו בקשר עם מיכל , העובדת שלכם אשר מטפלת במכירות/הזמנות.
ברצוננו לציין לשבח את הטיפול המסור היחס החם הלבבי והאכפתיות בהם זכינו ממנה. אנא העבירו לה את תודתנו והוקרתנו על שירות זה. ומודים לכם על המוצר”
– שושי

-” תודה רבה על הטיפול והשרות המעולה מיכל היקרה,

עכשיו נשאר רק לקבל את המוצר ולהרכיבו במהרה…” – אורלי

“תודה גדולה מכולנו באשד ניהול והשבחת נדל”ן

לכבוד: מנכ”ל רהיטי יראון , קיבוץ יראון
שלום רב, 8:00 בבוקר, ואני חשה חובה נעימה להודות לך ולצוות החברה על היעילות, והמהירות במתן פתרון הולם. הגאווה הגדולה בעצם היכולת להתמודד עם כשל נקודתי ומציאת פתרון יעיל, מהיר ומקצועי. תודה למיכל על האוזן הקשבת, הרצון ומציאת הפתרון.
תודה גדולה לליאור על תיקון החוויה – איש מדהים אין ספק שהוא נכס לחברה.
6:30 – התקשר , 6:45 – היה כבר בדלת
שעה של עבודה והארונית ניצבת בגאווה במטבח.
מאמינה שעוד נפגש ברכישות הבאות (בהצלחה בהשקת הארון ההזזה החדש ).”
– דייבי אמיליו ,מנכ”ל אשד ניהול והשבחת נדל”ן בע”מ.

-“מיכל, רחל היקרות,
.. אני שמחה לשתף אתכן כי כל הארונות מורכבים בחדרים של הצעירות – לכל צעירה ארון. חלום שמתגשם. צעירות חסרות עורף משפחתי. נוודות בין מסגרות ובתים. לכל אחת, בזכות הארון המקסים והחדש נוצרה פינה אישית משלה בחדר. כל הצעירות סידרו את הארונות, ארגנו את חפציהן ושמחו מאוד על הזכות והאפשרות לקבל מוצר נעים, יפה וחדש שיהיה רק להן. תודה רבה על הטיפול המסור שלכן, על הדאגה מרגע הצעת המחיר , הובלה, הרכבה.
טיפול נעים, מתחשב ומקצועי. מאחלת לכולנו שנה טובה ומתוקה, שנה של עשייה למען האחר. מי יתן ותמיד נהייה בצד הנותן.”
-טלי מאור , מנהלת דיורית תל אביב ,עמותת אותות.

-“….זכיתי לחוויה מתקנת ברהיטי יראון, הזמנתי ארון, קיבלתי טלפון נעים ושירותי זמן קצר לאחר מכן, והמתקין הגיע יום למחרת (!) והיה מאוד סימפטי ויעיל. אם אתם מחפשים ארון נחמד, שירות טוב והתקנה זריזה – רהיטי יראון עושים את העבודה היטב” –רויטל סלומון.

-“רק רציתי להגיד תודה על שירות נפלא!
ביצוע ההזמנה באינטרנט מהיר וקל, מיד לאחר ההזמנה מקבלים את האישור במייל והנציגה שחזרה אליי היתה אדיבה ושירותית. המתקין שהגיע להתקין את הארון יצר איתי קשר אחרי יומיים בלבד והגיע להתקין. המתקין היה אדיב נעים הליכות ומקצועי.
יישר כח!” – יהודית.

“בוקר אור
שלחתי את תודתי אלייך, אך היה לי חשוב גם לכתוב לך-   הייתה לי חוויית קניה מושלמת אתכם. לאחר ״שיעורי בית״ ברשת, בחיפוש אחרי ארון פונציונאלי, מרווח, לא יקר, איכותי, שיענה לצרכי בני הצעיר, מצאתי אתכם.  מהשיחה הראשונה אתך, ועד סיום ההובלה וההרכבה, הענקתם שירות מעולה, רגיש, קשוב לצרכי הלקוח. אני בטוחה שאחפש גם בעתיד לקנות רק דרככם את שאצטרך בתחומכם. תענוג שיש חברות שכמותכן, המחכימות לראות את כל התמונה, ורוצות להעניק שירות כל כך נעים ומתחשב. היה לי העונג להכירכם, תודה גם בשם בני, קמיל, שמרוצה מאוד מהארון שלכם ,
ישר כח יקירה , תודה תודה! יש לכם שרות זהב!

כיף להתעסק אתכם, וגם המוצרים איכותיים ונוחים.

תודה על הכל.”  – אסתי.

“שלום רב , קנינו ארונית למיקרוגל ב”חבוש”. לאחר שהרכבתי את הארונית התברר לי שהארונית לא חדשה והלייסטים פגומים ומופרדים מהעץ. פניתי אליכם במייל ובהמשך בווצאפ דרך מיכל. עלי לציין לטובה את השירות שלכם כל הכבוד לכם. שלחתם לנו ארונית חדשה מבלי שביקשתם להחזיר את הישנה והפגומה. תבורכו על השירות היעיל ועל הנכונות לבוא לקראתנו כל הכבוד!!!!!!! ”  -עקיבא ושלומית שפע

“מיכל המקסימה – תודה 🙂 המשלוח הגיע אלינו אתמול בלילה, תודה רבה על המהירות, אתם בהחלט ראויים להמלצה! תודה רבה שבאת לקראתנו במחיר. שבת שלום ובשורות טובות” -שרה ואיתן

רכשתי ביראון רהיטים, השירות מצויין ברמת לקוח VIP
100 כוכבים מגיע להם, מיכל משירות לקוחות וליאור המתקין/שליח –
אנשים מדהימים ונותנים שירות אליפות!
ממש הפנים היפות של המפעל, הם מקסימים 🙂
יקיר ואתורי.

מיכל צהריים טובים 

היה אצלנו ליאור בבוקר, איש כל כך נעים, אדיב ומקצועי סוף סוף קיבלתי את הארון שקניתי. תודה רבה מכל הלב️, כל הכבוד על השירות הוא מאוד מקצועי. תודה שתיקנתם את העוול שעשו לנו החברת הובלות הזאת. תודה מכל הלב️ והמשך יום טוב.

רציתי להביע הערכה לשרות המיוחד שלכם.
שבוע שעבר קניתי ארון והיה חסר שם חלק – מאוד חששתי אם תיקחו אחריות, וכמה זמן עד שתביאו לי את החלק החסר.

בפרט בתקופה הזאת של מתיחות גדולה בצפון. וברוך השם הופתעתי לטובה על השירות המהיר והאדיב, תוך יומיים כבר הגיע עד אלי החלק החסר, והכל במאור פנים ושירות מיוחד
על כך רק רציתי לומר תודה, אין ספק שזה עושה חשק להמשיך ולקנות את המוצרים שלכם
בברכה ותודה,

צבי רזניק

 

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>