שולחנות סלון מודולריים

תוכן עניינים

שולחנות סלון מודולריים הם תוספת רב-תכליתית ופרקטית לכל בית. שולחנות אלה נועדו להיות מורכבים ומפורקים בקלות ולאפשר לכם להתאים את הרהיט באופן ספציפי לחלל המגורים שלכם, כדי להתאים לצרכים הפונקציונליים-עיצוביים שלכם.

 שולחנות סלון מודולריים הינם יחידות לא גבוהות המיועדות לשמש את אורחי הבית לאירוח או להנחת חפצים שונים בקרבת היושבים בו. עם מגוון רחב של גדלים (לרוב בגובה הספה), צורות וסגנונות זמינים, שולחנות סלון מודולריים יכולים לשמש כשולחנות קפה (למשל להנחת חפצים שונים כמו טלפון נייד ושלט טלוויזיה), שולחנות קצה, או אפילו כשולחן אוכל. הם מושלמים עבור דירות קטנות או בתים בעלי שטח מחייה מוגבל, שכן ניתן לאחסן אותם בקלות כאשר אינם בשימוש. בנוסף, שולחנות סלון מודולריים עשויים לרוב מחומרים בני קיימא, מה שהופך אותם לבחירה ידידותית לסביבה עבור הבית שלך.

המראה הפריק והנפרד של יחידות ריהוט, הפך בשנים האחרונות למראה נפוץ בעולם עיצוב הבית. שולחן/ שולחן סלון אשר בעבר היה אחיד, גושני וכבד, הפך לקליל, בעל מראה מאוורר שאינו תופס מקום בחלל וניתן להזיזו ממקום למקום ביתר קלות. שולחנות סלון מודולריים יונחו בחלל המגורים ובהתאם לצורך יקבלו את מיקומם הסופי, ליד הספה או במרכז החלל כיחידות אירוח.

שולחנות סלון מודולריים – יתרונות גדולים, עלות קטנה

על מנת להצליח בבחירה וליהנות משולחנות מודולריים בכלל ומשולחנות סלון מודולריים בפרט, חשוב לדעת, מהו הצורך. שולחנות סלון מודולריים נותנים מענה מצוין במקרה ואתם אוהבים לארח. כאשר אתם רוכשים שולחנות מודולריים אתם מבטיחים לאורחים שלכם נגישות לכל סוג כיבוד ו/או משקה. שולחנות סלון מודולריים ניתנים להזזה ממקום למקום באופן פשוט וקל כך שאין צורך לקום בכל פעם מהספה/ כורסא לכיוון שולחן הסלון המרכזי על מנת להתכבד. לאחר שהאורחים הלכו, תוכלו לאסוף את השולחנות לפינה, או להניח אותן לצידי הספה/ כורסא לשימוש נוח עבור בני הבית והנחת חפצים קרובים או מנורות קריאה. כפי שניתן לראות האפשרויות הן רבות ומגוונות כך לפני הרכישה מומלץ לתת את הדעת בכל הקשור לנראות, ולכן מומלץ לדעת אילו מידות דרושות לכם. שולחנות מודולריים אינם רהיט גדול במיוחד, אך יש לקחת בחשבון את מידות כל החלקים יחד ובנפרד וזאת על מנת לוודא כי יש לכם את המקום/ות המתאימים להם, יחד ולחוד, בין אם במרכז הסלון ובין אם מצידי מערכת הישיבה ו/או הכורסא שלכם. בכל הקשור לחומרים, שולחנות סלון מודולריים היוצאים מהמפעל שלנו, עשויים סנדוויץ’ לבנה מצופה פורמייקה צבעונית. זהו ליין עיצובי חדש מבית רהיטי יראון, אשר זוכה לשבחים רבים בקרב לקוחותינו ברחבי הארץ.

ביצוע ההזמנה מאד פשוט וקל, מתוך הקטלוג באתר תוכלו לבחור את שולחנות הסלון המודולריים שתרצו. במחלקת ההזמנות שלנו, ישמחו לעמוד לרשותכם.

אופנתי ופונקציונלי: שולחנות סלון מודולריים לכל בית

שולחנות סלון מודולריים הם תוספת מסוגננת ופונקציונלית לכל בית. שולחנות אלו נועדו להיות מגוונים וניתנים להתאמה ומאפשרים לכם ליצור מרחב מגורים מותאם אישית העונה על הצרכים וההעדפות הייחודיות שלכם.

אחד היתרונות המרכזיים של שולחנות סלון מודולריים, הוא הגמישות שלהם. ניתן לסדר שולחנות אלו במגוון תצורות, המאפשרות לכם ליצור סידורי ישיבה ופריסות שונות בהתאם לצרכיכם. לדוגמה, ייתכן שתבחרו לארגן את השולחנות המודולריים שלכם בתצורת שולחן קפה מסורתית, או שתבחר בהצבה פחות שגרתית, המשלבת מספר שולחנות קטנים יותר.

יתרון בולט נוסף של שולחנות סלון מודולריים, הוא הרבגוניות שלהם. שולחנות אלו יכולים לשמש למגוון מטרות, החל משימוש כמשטח להנחת משקאות וחטיפים ועד אופציית מקום נוסף לאחסון ספרים, מגזינים ופריטים אחרים.

בנוסף ליתרונות המעשיים שלהם, שולחנות סלון מודולריים הם גם בחירה מסוגננת לכל בית אופנתי-מודרני. שולחנות אלו מגיעים במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, בין אם אתם מעדיפים מראה מינימליסטי או משהו משוכלל יותר, בטוח שיהיה שולחן סלון מודולרי שיתאים להעדפות האסתטיות שלכם.

לסיכום, בין אם אתם מחפשים תוספת מסוגננת ופונקציונלית לסלון שלכם או פשוט רוצים ליצור חלל מותאם אישית, המשקף את האישיות והסגנון הייחודיים שלכם, שולחנות סלון מודולריים הם בחירה מצוינת.

שולחנות מודולריים – הרכבה עצמית

בתוך האריזה שתקבלו, תמצאו את כל הדרוש להרכבה עצמית בנוסף לברגים ופרזול מתאים,
מצורפת חוברת הוראות להרכבה עצמית ובמידה ולא מתאפשר לכם להרכיב בעצמכם,
אנו נדאג לתאם לכם מרכיב מקצועי מטעמנו.

תתחדשו!
נשמח לעמוד לרשותכם,
רהיטי יראון

מאמרים אחרונים

ארונות הזזה עם 2 דלתות - יראון רהיטים

ארון בגדים

ארון בגדים הוא בין הרהיטים הנפוצים והמוכרים ביותר בכל בית. קיימים סוגים רבים ושונים של ארונות בגדים ואנו ברהיטי יראון, גאים להציג בפניכם את המבחר

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>