ארון הזזה 2 דלתות

תוכן עניינים

אחד הארונות הפופולריים שלנו, הוא ארון הזזה 2 דלתות. מתוך המגוון המרובה של ארונות הבגדים אותם אנו מייצרים, בולט ארון הזזה 2 דלתות, לקוחותינו בוחרים בו מפאת האפשרויות האחסוניות, כמו גם, אופן פתיחת הדלתות הנוח ביותר.

מפרט של ארון הזזה 2 דלתות תוצרת יראון רהיטים

כמו כל הרהיטים שלנו, כך גם ארונות הבגדים בכלל וארון הזזה 2 דלתות בפרט, מותאמים בדיוק לצרכים שלכם. מתוך מחקר בין לקוחותינו, על העדפותיהם וצרכיהם מארון הבגדים, הקפדנו לשמור על עיצוב וחלוקת תאים כזו, אשר ייתן מענה מיטבי לכל רוכש. ארון הזזה שתי דלתות בנוי מסיבית דחוסה, מצופה מלמין במגוון דוגמאות, אשר ניתן לבחור מתוך הקטלוג באתר שלנו.

דלתות הארון מחליקות על המסילות ומאפשרות שליפת בגדים באופן קל ביותר, כמו גם, אופן פתיחו אינו מצריך מקום ו/או תכנון מיוחד בהעמדתו, כפי שצריך לתכנן עבור ארון בגדים עם דלתות נפתחות/ ציר.

חלוקה פנימית

חלוקת פנים הארון מחולקת לשני חלקים שווים בגודלם. בארון הזזה 2 דלתות, ישנו מידוף מרובה מצדו האחד, ומצדו השני- תלייה, מגירות פנימיות ומתחתן, חלל נוסף עבור מצעים/ שמיכות/ נעליים או כל דבר אחר.

כיצד בוחרים ארון הזזה 2 דלתות?

כל הדרוש לכם על מנת לבחור ארון הזזה עם 2 דלתות, הוא- מידות ומענה על צורך. רגע לפני הרכישה שלכם, תקדישו רגע מחשבה על הפרטים הבאים:

  • את מי אמור הארון לשמש? האם לאחד הילדים, האם למישהו אחר?
  • מיקום הארון- באיזה חדר בבית הייתם רוצים להעמיד אותו.
  • מידות מתאימות- גם לאחר שהחלטתם היכן להעמיד את הארון, וודאו אילו מידות מתאימות לכם.

ארון הזזה שתי דלתות המיוצר במפעל שלנו הינו בגובה 202 ס”מ, רוחב 120 ס”מ, עומק 60 ס”מ, כך שבטרם רכישה בדקו האם המידות מתאימות למקום המיועד עבורו.

  • חלוקה פנימית- אופן חלוקת ארון הזזה 2 דלתות מתאים לכל שימוש ו/או אחסון, משולב מידוף, תלייה ו- 2 מגירות לאחסון גרביים/ לבנים.

לאחר שבחרתם את הארון, ביצוע ההזמנה נעשה מול מח’ המכירות שלנו. במעמד ההזמנה נתאם את הובלתו, כמו גם אופן ההרכבה העצמית של הרהיט, שכן, הרהיטים שלנו מיוצרים כך שכל אחת ואחד מכם יוכל אם ירצה, להרכיבו עצמאית. אך במידה ואינכם מעוניינים בזאת- ציינו זאת במעמד ההזמנה ואנו נדאג לתאם מתקין עבורכם.

בתוך אריזת הרהיט, תמצאו את כל הדרוש להרכבה קלה ומהירה להנאתכם.

נשמח לעמוד לרשותכם, בכל עת

מאמרים אחרונים

כוורות אחסון - רהיטי יראון

מעמדי טלוויזיה

תוכן עניינים מעמד טלוויזיה. כשמו כן הוא. מעמד לטלוויזיה, יחידה עליה מונחת הטלוויזיה ולא תלויה על הקיר. ישנם כמה דברים המסתתרים מאחורי הרהיט שמומלץ רגע

קרא עוד »
תוספת עליונה לארון

תוספת עליונה לארון

תוכן עניינים מתכננים לרכוש ארון חדש, ארון בגדים לחדר הילדים, או ארון אחסון למטבח? על מנת לוודא כי הארון אכן מתאים לצרכים שלכם, חשוב לדעת

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>