ארונות בגדים לילדים

תוכן עניינים

אחד הרהיטים החשובים בבית, ללא כל ספק הוא ארון בגדים לילדים. לכל ההורים שבנינו מוכרת ההתלבטות הזו כאשר הגיע הזמן לבחור ארונות בגדים לילדים והמבחר גדול כל כך, בעיצובים רבים כל כך, איך יודעים במה לבחור ואיך יודעים מה הכי מתאים לצרכים? על כל אלו ועוד קצת במאמר הבא שלפניכם.

מה צריך לדעת על ארונות בגדים לילדים?

נתחיל ונגיד כי הבחירה של ארון בגדים לילדים צריכה להיות משולבת יחד עם הילדים עצמם, שכן זהו רהיט שאמור לעמוד בחדרם וגם לשמש כאחסון הבגדים ו/או מצעים וכו”.

מיקום

הצורך בארונות בגדים לילדים ברור, אבל חשוב גם להחליט על המיקום – אם ישנם פתחים (חלון/ דלת), או מזגן באותו המקום צריך לדעת מהם הגבולות על מנת לדייק את המידות (גובה, רוחב ועומק).

מידות וחומר גלם

רוחב. עומק. גובה. על מנת לדעת מהו גודל הארון שמתאים לשימוש, חשוב לדעת את מי אמור לשמש. אם בחדר הילדים לן ילד אחד או יותר, יש לכך לעתים השלכות על גודל הארון.

היות וארונות בגדים לילדים הינם רהיטים מסיביים הנמצאם בשימוש יומיומי, כדאי ואף רצוי לוודא מאילו חומרי גלם עשוי הארון ולוודא מול היצרן כי מדובר בחומר חזק, עמיד לשימוש בפני ילדים, שאינו מתבלה במהירות.

עיצוב חיצוני וחלוקה פנימית

בכל הקשור לעיצוב חיצוני של ארונות בגדים לילדים, כאן, נמליץ דווקא לרכוש ארון ניטרלי שיוכל להתאים לכל סגנון עיצובי, כך תוכלו להמשיך ולהשתמש בארון הבגדים גם לאחר שהילדים בגרו וניתן יהיה להסב אותו לשימוש בחדר אחר. בכל הנוגע לחלוקה הפנימית חשוב לדעת מה רוצים לאחסן וכמה, האם אתם מעוניינים באחסון עליון? האם במגירות עבור לבנים/ גרביים/ משחקים שונים? האם ישנו צד עם מוט תלייה עבור מעילים? כל פרט שכזה יבטיח לכם ארון בגדים פונקציונלי שישרת אתכם ואת הילדים לשנים רבות באופן מושלם!

*טיפ

ארון בגדים לילדים הינו רהיט מסיבי וכבד ואם אנו מעוניינים להקפיד בניקיון גם תחתיו, מומלץ לרכוש ארון על רגליים/ במה, כך ניתן יהיה תמיד לנקות במקומות הללו בצורה מיטבית.

היכן מומלץ לרכוש ארונות בגדים לילדים?

אתם בוודאי מכירים את החנויות, המקומות והאתרים בהם ניתן לרכוש ארונות בגדים לילדים ולכן, אנו שמחים מאד שהגעתם ליראון רהיטים. כאשר אתם רוכשים ארון בגדים לילדים מיראון אתם אומרים כן לייצור כחול לבן אמיתי, לייצור איכותי מחומרי גלם עמידים, לעלות אטרקטיבית ביותר לכל המוצרים וכמובן לאחריות יצרן.

בקטלוג שלנו ניתן לראות כמה וכמה דגמים נפלאים של ארונות בגדים לילדים, מהם תוכלו לבחור את הארון שמתאים לכם / לילדים. אם אינכם יודעים או מתקשים להחליט, תמיד טוב לשוחח עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו אשר ישמחו לסייע לכם בבחירה.

* את הרכישה ניתן לעשות בקלות דרך האתר וההזמנה אצלכם תוך כמה ימים בלבד להרכבה עצמית בבית (אם אינכם מעוניינים בהרכבה עצמית, נא ציינו זאת במעמד הרכישה ואנו נדאג לכם לתיאום עם מרכיב מקצועי).

תתחדשו 😊

לפרטים והזמנת ארונות בגדים לילדים>

מאמרים אחרונים

ארונות בהתאמה אישית ספריה לילדים שמנת

ספריות לילדים

תוכן עניינים בכל פעם בה אנו מעוניינים לרכוש ספריה לחדר, זהו סוג של “פרויקט” קטן, שכן, ישנם הרבה פרמטרים אותם צריך לקחת בחשבון בטרם יוצאים

קרא עוד »
חנויות רהיטים בצפון - רהיטי יראון

רהיטים בצפון

תוכן עניינים צפון ישראל הוא אזור יפהפה ומגוון, המציע מגוון רחב של חנויות ריהוט לבית ולמשרד. האזור מכיל מספר חנויות ריהוט גדולות וקטנות, כמו גם

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>