ארונות הזזה זולים

תוכן עניינים

נכון. ארונות הזזה אינם חייבים להיות יקרים. בוודאי שלא מדי. למעשה, יראון רהיטים משווקת לקהל לקוחותיה ארונות הזזה זולים לכל רחבי הארץ וזאת יותר מעשור. את ארונות ההזזה שלנו ניתן למצוא בכל רחבי הארץ אצל המשווקים המורשים ובמחירים ללא תחרות!!

לעתים אנו נתקלים בלקוחות שבטוחים כי מחירם של ארונות הזזה לעולם יהיה יקר (הרבה) יותר מאשר ארונות עם דלתות (ציר) אז אצלנו ביראון שברו את המשוואה ומספקים לכם מוצר מעולה במחיר אטרקטיבי במיוחד! בקטלוג שבאתר, תוכלו לראות את המגוון- כולל מפרט טכני ומחירים של הארונות הזזה הזולים שלנו, מהם תוכלו לבחור את ארונות ההזזה המתאימים לכם.

ארונות הזזה זולים. יש דבר כזה!

החלטתם לרכוש ארונות הזזה ואתם חוששים מההוצאה הצפויה לכם וצריכים לעשות חושבים לעומק על מנת לוודא כי התקציב שלכם מספיק ולא תחרגו ממנו. בדיוק מהסיבה הזו אנו שמחים באתם אלינו, ביראון מאמינים כי רכישת ארונות אינה חייבת להיות כגודל המשכנתא ולכן, את הארונות שלנו אנו מייצרים בשיטת הרכבה עצמית (DIY) מה שמאפשר לנו להוזיל את העלויות. האריזות של הרהיטים שלנו מעוצבות בצורה שטוחה ומינימלית ככל הניתן ובכך אנו חוסכים בהובלה ואתם, הלקוחות המרוויחים הגדולים ולכן, אצלנו תשמחו לגלות כי יש ארונות הזזה זולים וממש במרחק טלפון מכם.

מה חשוב לכם לדעת על ארון הזזה?

ארונות הזזה נחשבים לרהיט גדול שאמור לאחסן בגדים רבים, נעלים, מצעים, מעילים ועוד ולכן חשוב לדעת מהו הגדול המתאים לנו לבית (רוחב / עומק / גובה) ובעיקר היכן הארון אמור להיות ממוקם. ככלל שתדעו את המיקום וגודל הארון – כך הרכישה שלכם תהיה מושלמת!

כאשר אתם רוכשים ארון הזזה לאחד החדרים בבית, יש לדעת מבעוד מועד היכן תרצו להעמידי ולוודא כי אינו חוסם מעברים או פתחים (חלונות/ דלת).

ומה עם חלוקה פנימית וחיצונית של הארון? ובכן, זוהי סוגיה המתייחסת לפן העיצובי של הארון, כמו למשל צבע, טקסטורה והחלוקה הפנימית מתארת את אופן האחסון של הארון – האם יש צד “שלו/ “שלה, מידוף לכל הגובה, מוט תלייה, מגירות חיצוניות וכל פרט אחר שדרוש לכם לדעת על אופן השימוש של הארון.

במידה ואתם מתקשים בכך, מחלקת שירות הלקוחות שלנו תשמח מאד לסייע לכם בכך ולהתאים לכם את הארון הטוב ביותר עבורכם.

ארונות הזזה זולים עם 2 דלתות - רהיטי יראון

אז מה המחיר של ארונות הזזה זולים?

ישנם אלו שאומרים כי “על זול משלמים ביוקר” אצלנו ביראון אומרים הפוך “על מוצר איכותי משלמים בזול”! כן, יש כזה דבר. אצלנו במפעל דוגלים בייצור כחול לבן ומייצרים את כל הרהיטים שלנו מחומרי גלם איכותיים ביותר, עמידים ביותר וחזקים ביותר! אופן הפתיחה נוח וקל ביותר בזכות המסילות ולכן אינם תופסים מקום. ליד כל ארון קטלוג מצוין מחירו, מידותיו ותיאור מלא, כולל חלוקה חיצונית ופנימית לנוחיותכם.

  • חשוב להדגיש כי, את ארונות ההזזה לא ניתן להרכיב באופן עצמאי ולכן נשמח לתאם עבורכם מתקין מקצועי שיבצע את העבודה בקלות, במהירות ומקצועיות.

יראון רהיטים

מאז 1984 אנו מייצרים רהיטים, כולל ארונות הזזה זולים ואיכותיים להרכבה עצמית אצל הלקוח. מועדון הלקוחות שלנו רחב ומכובד בניהם ישנם מוסדות, לקוחות עסקיים לקוחות פרטיים הפרושים בכל הארץ. פס המוצרים שלנו רחב מאד, בנוסף לארונות הזזה זולים תוכלו למצוא בין היתר:

  • ארונות שירות.
  • ארונות נעליים.
  • שידות.
  • ספריות.
  • שולחנות מחשב.
  • כוורות אחסון.
  • יח’ בילד אין למטבח.

ועוד רהיטים שונים שיתאימו בבית לכל חדר ולכל מטרה.

כלל הרהיטים מסופקים עד 14 ימי עבודה ומגיעים עם הוראות הרכבה ופרזול מתאים להרכבה מושלמת!

יש לכם שאלות? רוצים לדעת איזה ארון הזזה זול מתאים לכם לבית / לחדרי הילדים, מלאו את טופס יצירת הקשר שלמטה או חייגו אלינו ונשמח להעניק לכם שירות.

להזמנת ארונות הזזה זולים ומשתלמים>

מאמרים אחרונים

ארונות בהתאמה אישית מזנון לסלון עץ מלא תוצרת ישראל

שידה על גלגלים

בכל פעם שאנו רוצים לרענן את הבית, עומדות בפנינו כמה אפשרויות. אנו יכולים לקנות ריהוט חדש, או פשוט להזיז ריהוט ממקום למקום, להשמיש ריהוט שהתעייף

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>