ארונות בגדים זולים – האם יש דבר כזה?

תוכן עניינים

ארונות בגדים הם רהיט חיוני בכל בית, אך לעיתים קרובות הם נתפסים אצל רבים מאיתנו כפריט יקר. רבים מחפשים ארונות בגדים במחירים זולים, אך חוששים להתפשר על איכות, עמידות ועיצוב. אז האם אפשר למצוא ארונות בגדים זולים בלי להתפשר על איכות?

התשובה היא כן! חברת רהיטי יראון מציעה מגוון רחב של ארונות בגדים במחירים אטרקטיביים, מבלי להתפשר על איכות ועיצוב 😇💪🏻

ארון בגדים זול - רהיטי יראון

איך אנחנו ביראון מצליחים למכור ארונות זולים?

  • ייצור עצמי: אנו מייצרים את כל הרהיטים במפעל שלנו בקיבוץ יראון – ישראל (תוך שימוש בחומרי גלם טובים ועמידים).
  • היצע רחב של דגמים לרשותכם: אנחנו מציעים מגוון רחב של דגמים של ארונות בגדים זולים, כך שכל אחד ואחת יכולו למצוא את הארון המתאים לצרכים ולטעם שלהם.
  • הרכבה עצמית: אם אתם בעלי חוש טכני מסוים ויש לכם את הכוח/זמן להרכיב את הרהיטים שלנו בעצמכם, יש לכם אפשרות טובה להוזיל את עלויות רכישת הארון בגדים, היות ולא תצטרכו לשלם על הרכבה של הרהיט כמו במקרה של חנויות רהיטים רבות אחרות. במידה ואינכם מעוניינים באפשרות הזו, אנו מציעים גם אופציית ההרכבה ע”י איש מקצוע שלנו, בתוספת תשלום. 

טיפים לרכישת ארונות בגדים זולים

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לרכוש ארון בגדים זול מבלי להתפשר על איכות:

  • הגדירו את הצרכים שלכם: לפני שתתחילו לחפש ארונות בגדים, חשוב להגדיר את הצרכים שלכם. באיזה גודל אתם זקוקים לארון? כמה מקום אחסון אתם צריכים? באיזה סגנון אתם מעוניינים?

ערכו סקר שוק: לאחר שהגדרתם את הצרכים שלכם, ערכו סקר שוק ובדקו מחירים בחנויות שונות. שימו לב לא רק למחיר הארון עצמו, אלא גם לעלויות ההובלה וההרכבה (אם בחרתם לוותר על אפשרות ההרכבה עצמית של הארון).

  • חפשו מבצעים והנחות: חנויות רבות מציעות מבצעים והנחות על ארונות בגדים לאורך כל השנה. שימו לב למודעות באתרי אינטרנט וגם עקבו אחרי חנויות שונות ברשתות חברתיות.

הזמינו ארון בהתאמה אישית: אם אתם לא מצליחים למצוא ארון שמתאים לצרכים שלכם, ייתכן שתרצו להזמין ארון בהתאמה אישית. זוהי אפשרות יקרה יותר, אך היא תאפשר לכם לקבל ארון שמתאים בדיוק לחדר ולצרכים שלכם.

טיפים נוספים:

  • מדדו את החדר שבו אתם מתכננים להציב את הארון: חשוב לוודא שהארון יתאים בגודלו לחדר.
  • בחרו את החומרים המתאימים: ארונות בגדים עשויים מחומרים שונים, כמו עץ, MDF, פלסטיק ועוד. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות, וחשוב לבחור את החומר המתאים לכם ביותר מבחינת תקציב, עמידות וסגנון.
  • שימו לב לאביזרים: ודאו שהארון כולל את כל האביזרים הדרושים לכם, כגון מדפים, מגירות ומתלים.
  • בקשו אחריות: חשוב לקבל אחריות על הארון, במקרה של פגמים או תקלות.
  • קנו באינטרנט: חנויות רבות מציעות ארונות בגדים במחירים זולים יותר באינטרנט מאשר בחנויות פיזיות. הסיבה לכך היא שחנויות אינטרנטיות אינן צריכות לשלם שכירות ועלויות אחרות הקשורות לחנויות פיזיות.

לסיכום:

רכישת ארון בגדים זול אינה משימה בלתי אפשרית או משהו דומה לזה. בעזרת קצת ידע ומאמץ, תוכלו למצוא ארון איכותי במחיר נמוך.

רהיטי יראון מציעה לכם מגוון רחב של ארונות בגדים במחירים זולים. אנו מציעים ארונות בגדים במנעד גדלים, סגנונות וחומרים. אנו בטוחים שתמצאו אצלנו את הארון המושלם לצרכיכם ובמחיר שמתאים לתקציב שלכם.

מאמרים אחרונים

כוורת לחדר ילדים - יראון רהיטים

יחידות מודולריות

תוכן עניינים יחידות מודולריות הן יחידות מרובעות או מלבניות, הניתנות להרכבה במספר רב של מצבים ואפשרויות שילוב עיצוביות עם מערך הרהיטים הסמוך אליהן. יחידות מודולריות

קרא עוד »
ארונות בהתאמה אישית ספריה לילדים שמנת

ספריות ילדים

תוכן עניינים אין כמו ספרייה. גדולה, קטנה, עם הרבה מדפים להרבה ספרים. סוגים רבים לספריות, אך בעינינו ספריות ילדים הן החשובות ביותר ומדוע? ספריות ילדים

קרא עוד »
פתרונות אחסון למטבח - מגוון ארונות ויחידות אחסון ברהיטי יראון

פתרונות אחסון למטבח

תוכן עניינים   אין בית בישראל שלא נתקל בעניין מציאת פתרונות אחסון למטבח באיזשהו שלב בחיים. המטבח הישראלי מלא וגדוש במוצרים שונים, כאלו שנמצאים בשימוש

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>