רהיטי יראון – גאווה ישראלית

תוכן עניינים

היתרון של רהיטי יראון על פני רהיטים המיובאים מחו"ל הינו בכך, שאנו ישראלים בעצמנו ויודעים כיצד הצרכן הישראלי חושב ומה הוא אוהב, לכן, כל המוצרים והרהיטים השונים מותאמים לאופיו וטעמו של הצרכן הישראלי ותהליך התכנון, העיצוב והפיתוח מכוונים אליו".

בואו נודה באמת, בכל פעם שאנו יודעים שמוצר זה או אחר מיוצר “כחול לבן”, כאן בארץ, אנו חשים גאווה מפעמת מבפנים. יש לנו הישראלים, גאווה לאומית אמיתית, בייצור הישראלי ועם השנים ולמרות הייבוא הגדל מחו”ל, אנשים מעדיפים יותר ויותר לרכוש מוצרים שונים, כאן בארץ, מתוך ידיעה כי המוצרים איכותיים, טובים, עמידים, במחירים משתלמים במיוחד וכמובן- יש להם “אמא ואבא” ממש קרוב. 

ישנן חברות שונות ומפעלי ייצור רבים, המייצרים את המוצרים שלהם כאן בארץ ונותנים פייט אמיתי אל מול המוצרים המיובאים וכן, במרבית הפעמים, גם מתעלים באחוזים רבים מעליהם, אחד המפעלים הללו הוא ללא ספק, מפעל הייצור של רהיטי יראון, אשר ממוקם בקיבוץ יראון שבצפון הארץ וכמצופה ממפעל ייצור ישראלי, מהווה אלטרנטיבה איכותית ביותר לרהיטים המיובאים מחו”ל, בטח ובטח כאשר מדובר על ייצור רהיטים להרכבה עצמית! 

כחול לבן. לא רק צבעים

המפעל של רהיטי יראון, אינו עוד מפעל יצרני בארץ, רהיטי יראון הוא מפעל המייצר מתוך אמונה כי ייצור כחול לבן, הוא אחד הדברים הטובים ביותר לחברה הישראלית, הן ליצרן והן ללקוח. 

“כאשר אנו מייצרים כחול לבן”, אומרים ביראון, “אנו למעשה מייצרים מקומות עבודה חדשים ומחזקים את הפריפריה. ואם זו לא גאווה ישראלית, מה כן?? 

אנו ברהיטי יראון, נחשבים לאחד המפעלים הגדולים המובילים והיחידים בישראל לייצור רהיטים להרכבה עצמית וזה התחיל כבר בשנת 1984 והיינו הראשונים לייצר ריהוט להרכבה עצמית בארץ. פס הייצור של המפעל, אחראי על ייצורם של מאות אלפי מוצרים ופריטי ריהוט שונים בשנה, כולם יוצאים מהמפעל בקיבוץ יראון בדרכם ללקוחות עסקיים רבים כמו רשתות, חנויות, משרדים וכדומה וגם ללקוחות פרטיים בכל רחבי הארץ.

כאשר הכל מתוכנן ומיוצר כאן בארץ, אתם יכולים להיות רגועים כי המוצרים איכותיים ועמידותם רבה. כאשר המוצרים והרהיטים מיוצרים בארץ יש לכם כתובת לפניות במקרים בהם ישנן תקלות או פגמים במוצרים, כך שתוכלו לקבל מענה מיידי ומיטבי מטעם שירות הלקוחות, ללא עיכובים וללא סייגים. כאשר המוצרים מיוצרים בארץ, אתם יכולים להיות פשוט….גאים!  

מי אנחנו רהיטי יראון?

רהיטי יראון הינו מפעל כחול לבן לייצור רהיטים להרכבה עצמית ומוצרים שונים. מתוך מטרה לתת מענה עיצובי ופונקציונלי ללקוחותינו, אנו כוללים בצוות מעצבים ישראלים מנוסים ומקצועיים במיוחד, אשר עמלים ימים כלילות על כל פרט ופרט בתכנון ובעיצוב הרהיטים כך שיתאימו לכל בית, לכל מטרה ולכל צורך של לקוחותינו. 

אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר ובטיחותיים כמו MDF אירופאי, מלמין וסיבית דחוסה אירופאי, פס הייצור שלנו מתקדם טכנולוגית, ומצויד במכונות ייחודיות המאפשרות לנו לעצב את הרהיטים הנפלאים שלנו בכל צורה, צבע, גודל וחומר שנרצה, כך שלכל אחת ואחד מכם ימצא את הרהיט המתאים לו.  

חשוב לנו להדגיש כי, טובת הלקוח הישראלי עומדת לנגד עיננו בכל רגע ורגע ולכן חשוב לנו למכור מוצרים מעולים ואיכותיים, במחירים שווים לכל כיס וזאת ע”י ייצור הרהיטים להרכבה עצמית, כך אנו חוסכים בעלויות ייצור למפעל ובעלויות רכישה ללקוח. 

המוצרים שלנו

הצרכן הישראלי אוהב את הרהיטים שלו מודולריים/ פונקציונליים וחזקים ולכל אחד יש את הצורך והדרישה שלו מהרהיט אותו הוא רכש, לכן, אנו מקפידים על ייצור מגוון במיוחד של רהיטים עם פתרונות פרקטיים שמתאימים לשימוש בכל אחד מהחללים השונים בבית, החל מהמטבח, סלון, חדרי הילדים, חדר השינה, חדר העבודה ולמעשה, לכל מקום שרוצים. כאשר מפעל ישראלי מייצר ללקוח הישראלי מוצר ישראלי- אין על מה לדבר, כל מוצר בול!

אז מה מייצרים במפעל של רהיטי יראון?

במילה אחת- הכל! ובכמה מילים- אתם מוזמנים להיכנס לקטלוג הססגוני שלנו, כאן באתר ולבחון את מה שיש לנו להציע לכם, בין המוצרים השונים תוכלו למצוא: 

  • ספריות משולבות/ פתוחות/ סגורות.
  • כסאות מתקפלים
  • ארוניות בילדאין.
  • שולחנות מחשב.
  • שידות /טלוויזיה בעיצובים שונים.
  • כוורות אחסון לחדר ילדים פתוחות/ סגורות/ משלבות.
  • ארונות הזזה בגדלים שונים.
  • ארונות שירות בגדלים שונים וגבהים שונים.
  • ארונות בגדים בגדלים שונים וגבהים שונים.
  • ארונות נעליים בצורות שונים וגבהים שונים.
  • פתרונות אחסון למטבח.

אנו עובדים עם חנויות המאפשרות  ללקוח פתרון לרכישת המוצר ללא הובלה (מעבר לרכישה מרחוק).

רהיטי יראון- כי אין לכם מה לחפש במקום אחר!

השפע מסביב הוא אינסופי, בטח ובטח כאשר מדובר על ריהוט להרכבה עצמית מחו”ל. בארץ פועלות כמה חברות כאלו המייבאות את מוצריהן מחו”ל ארצה וכולנו מכירים אותן, אך מה קורה כאשר אתם מקבלים מוצר שאינו תקין, או פגום, או אם ההובלה מתעכבת? מכירים את התחושה שאין לכם עם מי לדבר וזה במקרה שהצלחתם להשיג נציג כלשהו של החברה. ברהיטי יראון מבטיחים ללקוח כי מאחורי כל מוצר וכל רהיט יש מפעל וותיק שעומד מאחוריו וחתום על כל פרט ופרט, כך שאם יש פגם, עיכוב בהובלה, או בעיה כלשהי, אנו כאן, זמינים לשירותכם ולכל שאלה/ בקשה/ בעיה וצורך. הייתרון של רהיטי יראון אל מול המתחרות האחרות מחו”ל הוא בזמינות ובזמן התגובה, כמו גם באמפטיה וההבנה לליבו של הצרכן הישראלי, שכן, מי מכיר אותנו יותר מאיתנו? 

רהיטי יראון הוא מפעל ישראלי גאה! גאה במוצרים, גאה בצוות וגאה בלקוחות הנפלאים שלנו, שבוחרים בכל פעם כחול לבן- בנו!

מה מאחורי הצבעים?

“אין הנחתום מעיד על עיסתו” בוודאי אם ישנם כאלו שיכולים לעשות זאת טוב ממנו, הנה כמה מילים מפרגנות מלקוחות מרוצים אשר רכשו רהיטים מרהיטי יראון: 

  • רצינו להודות על הארונות היפים ועמידה בלוח הזמנים.
  • הצוות נחמד מאוד ומקצועי.
  • השירות אדיב.
  • המהירות והשירות נעים! 
  • רהיטים מהממים ואף עלו על ציפיותינו.
  • תודה רבה על הטיפול והשירות המעולה.
  • תודה על היעילות, והמהירות במתן פתרון הולם.
  • תודה על האוזן הקשבת, הרצון ומציאת הפתרון.
  • תודה רבה על הטיפול המסור על הדאגה, הובלה, הרכבה.
  • טיפול נעים, מתחשב ומקצועי.
  • הייתה לי חוויית קניה מושלמת אתכם. 
  • שירות מעולה, רגיש, קשוב לצרכי הלקוח. 
  • תענוג שיש חברות כמותכן.
  • יש לכם שרות זהב!
  • המוצרים שלכם עמידים ואיכותיים ביותר.
  • תודה רבה על השירות האדיב והמוצר האיכותי! 
  • פשוט כיף, להרכיב את הארון וכיף לראות את התוצאה. 

ולסיום. 

לאחר שהכרנו, כל שנותר לכם הוא לבצע את הרכישה של הרהיט/ הפריט שחיפשתם, לחיצה על התמונות באתר, תפתח לכם את המפרט והסבר אודות המשלוח, אנו נארוז לכם אותו באריזה שטוחה עם כל הדרוש לכם להרכבה העצמית בבית וכמובן חוברת הסבר ידידותית וברורה למשתמש. 

מחפשים פתרונות אחסון פונקציונליים לבית/ למשרד/ לעסק? תנו לנו לתת לכם שירות, זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב!

תתחדשו,

רהיטי יראון. 

מאמרים אחרונים

פתרונות למשרד לעסק שולחן ישיבות

פתרונות למשרד ולעסק

תוכן עניינים המשרד שלנו נחשב לאחד המקומות בהם אנו מבלים את מרבית שעות היום. חלקנו עובדים במקום עבודה מחוץ לבית, כאשר המשרד הינו המקום הפרטי

קרא עוד »
כוורות אחסון - רהיטי יראון

מעמדי טלוויזיה

תוכן עניינים מעמד טלוויזיה. כשמו כן הוא. מעמד לטלוויזיה, יחידה עליה מונחת הטלוויזיה ולא תלויה על הקיר. ישנם כמה דברים המסתתרים מאחורי הרהיט שמומלץ רגע

קרא עוד »
מגוון ארונות בגדים במבצע, להרכבה עצמית, באתר רהיטי יראון

ארונות בגדים במבצע

תוכן עניינים אנחנו אוהבים מבצעים. בכל מקום ועל כל מוצר. כך אנו עושים גם אצלנו – עבורכם! באתר שלנו, ממש כאן, תוכלו למצוא תחת לשונית

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>