פתרונות למשרד ולעסק

תוכן עניינים

המשרד שלנו נחשב לאחד המקומות בהם אנו מבלים את מרבית שעות היום. חלקנו עובדים במקום עבודה מחוץ לבית, כאשר המשרד הינו המקום הפרטי בו אנו מנהלים את היומיום. לעומתו, ישנו המשרד הביתי, הממוקם בחדר עבודה מיועד, או בפינה מוגדרת, ממנו אנו עובדים וגם מנהלים את ענייני הבית יחדיו. כך או כך, לכל אחד מאלו נדרשים פתרונות למשרד ולעסק על מנת לוודא כי כל הפריטים מונחים במקום הייעודי במשרד ואינם נערמים אחד על השני. כך ישנו סדר וארגון וניתן לנהל יום עבודה רגוע ופרודוקטיבי.

מגוון רהיטים ופתרונות למשרד לעסק

בין אם יש לכם עסק עם משרדים רבים ובין אם אתם עובדים מהבית ומנהלים משרד ביתי, יש לנו את הריהוט המתאים לכם. הקטלוג באתר מחולק לכמה קטגוריות, מהן תוכלו לבחור את הפריט שרציתם. תיווכחו לראות כי הרכישה קלה ופשוטה וכל הפרטים אודות הרהיט מצוינים לצד תמונה והסבר טכני.

הנה כמה מהקטגוריות שבאתר:

ועוד מוצרים נוספים.

כל אחד ואחד מהרהיטים שלנו מתוכנן מתוך מחשבה פרקטית, כאשר קלות ונוחות השימוש עומדת לנגד עינינו, תוך הקפדה על עיצוב ניטרלי כך שניתן יהיה להעמיד את הרהיט בכל חדר ובכל סגנון עיצובי, מבלי שיפריע, או יהיה מנותק מהסביבה“.

היכן כדאי לרכוש רהיטים למשרד ולעסק?

ראשית, אם הגעתם אלינו, כנראה שאתם יודעים מדוע. איכות הרהיטים שלנו עומדת במבחן התוצאה שנים רבות והרהיטים שלנו נמכרים בכל רחבי הארץ. פס הייצור שלנו משולב מכונות בעלות טכנולוגיות ייצור מתקדמות המייצרות רהיטים חזקים, עמידים ואיכותיים מאד. שיטת הייצור שלנו מבוססת על הרכבה עצמית, מה שמאפשר לנו להוזיל עלויות ייצור ואריזה ובכך להוזיל את המחיר הסופי ללקוח.

הרהיטים שלנו הם כחול לבןלכל אורך הדרך, משלב התכנון, רכישת חומרי הגלם והייצור הסופי. הכל מיוצר כאן ומגיע באחריות מלאה. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו, מחלקת שירות לקוחות מקצועית, אשר יודעת לייעץ ולהתאים את הרהיט עפי הצורך שלכם ולוודא כי תקבלו מענה מיטבי חווית קניה טובה.

רהיטי יראון. הקנייה הבטוחה שלכם

אם ניסיון, לא ניתן להתווכח ואנו ביראון נחשבים לאחת החברות המובילות בתחום ייצור ריהוט להרכבה עצמי, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.

את הרהיטים שלנו ניתן להרכיב האופן עצמאי, אך במידה והלקוח אינו מעוניין בכך, אנו מציעים לתאם בעבורו איש מקצוע, בתשלום, אשר יגיע וירכיב את הרהיט בקלות ובמקצועיות מלאה.

בארגז הרהיט, נמצאת ערכה להרכבה עצמית, הכוללת: חוברת הרכבה, כלים ופרזול ייעודי לרהיט. מחלקת שירות הלקוחות שלנו תשמח לסייע לכם בכל שאלה בעניין ההרכבה.

לאחר כמה עשורים של תכנון וייצור רהיטים, ניתן לומר כי ביראון, מבינים אנשים ומבינים את צרכיהם בכל הקשור לריהוט בבית. הרהיטים אותם אנו מייצרים מתאימים לכל שימוש בכל חדר בבית. מתוך מטרה לתת מענה מקיף לכל המגזרים, אנו מייצרים גם פתרונות למשרד ולעסק באמצעות ארוניות, שולחנות, יחידות מידוף שונות וכדומה. אנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג באתר ולבחור את הרהיטים המתאימים לכם.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת>

מאמרים אחרונים

תוספת עליונה לארון

תוספת עליונה לארון

תוכן עניינים מתכננים לרכוש ארון חדש, ארון בגדים לחדר הילדים, או ארון אחסון למטבח? על מנת לוודא כי הארון אכן מתאים לצרכים שלכם, חשוב לדעת

קרא עוד »
כוורות אחסון - רהיטי יראון

כונניות וכוורות

חלק בלתי נפרד ממערך הריהוט שלנו בבית או במשרד הן הכונניות והכוורות למיניהן. הן מגיעות במגוון צורות, בגדלים ובעיצובים שונים. בהיבט הפרקטי, כונניות וכוורות נותנות

קרא עוד »
ארונות הזזה עם 2 דלתות - יראון רהיטים

ארון הזזה 2 דלתות

תוכן עניינים אחד הארונות הפופולריים שלנו, הוא ארון הזזה 2 דלתות. מתוך המגוון המרובה של ארונות הבגדים אותם אנו מייצרים, בולט ארון הזזה 2 דלתות,

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>