ריהוט מודולרי – למה זה טוב לנו?

תוכן עניינים

בחדרים שונים בבית, חדרים בהם עלינו להציב ריהוט ובפרט ארונות, אנחנו יכולים לבחור, ברמת העיקרון, בין שתי אופציות, אופציה אחת, היא להשתמש בריהוט רגיל, בעוד שהאופציה השנייה היא להשתמש בריהוט מודולרי. כלומר, ריהוט פונקציונלי אשר חוסך לנו מקום ויתרה מזו, מאפשר לנו לסדר את הדברים בתוכו באופן כזה שאנחנו לא צריכים בכל פעם את כל מה שיש בארון בשביל למצוא את הפריט שאנחנו מחפשים, אלא אנחנו יכולים להגיע ספציפית לפריט.

ריהוט מודולרי הוא ריהוט המורכב ממודולים שונים שניתן לחבר אותם יחד כדי ליצור רהיט אחד גדול יותר. מודולים אלו יכולים להיות בגדלים, צורות וסגנונות שונים, כך שניתן להתאים אותם בדיוק לצרכים שלכם.

ריהוט זה הוא מאוד פופולרי, הן לשימוש ביתי והן לשימוש משרדי. כשמדובר על שימוש לצרכים ביתיים, הרי שהשימוש העיקרי שלנו בריהוט מסוג זה הוא במטבח. מאחר ומדובר על מקום עמוס, אשר מכיל ארונות רבים לאחסון כלי מטבח, מגירות לאחסון סכו”ם, מוצרי חשמל, פינת אוכל ועוד שלל דברים, הרי בשביל שיהיה קל לעבוד במטבח, אנחנו נעדיף להשתמש בריהוט מודולרי, כך יהיה לנו יותר פשוט ונוח.

כשאנחנו בוחנים כיצד מטבח מעוצב, בדרך כלל, מדובר על ארונות אשר נמצאים בחלק התחתון של הקיר ובחלק העליון או לחלופין באי שנמצא במטבח. על מנת שנוכל לאחסן את כל הדברים שלנו בצורה ופשוטה לשימוש, עומדות בפנינו שתי אופציות עיקריות, הראשונה, היא להתקין כמות מתאימה של ארונות, הבעיה היא שזה סוגר את המקום ויוצר אי נוחות, האופציה השנייה היא להשתמש בכמות קטנה יחסית של ארונות אך, כאלה שיש בהם מדפים נפתחים, מגירות ועוד שורה של אלמנטים, שהופכים את השימוש בארונות להרבה יותר פשוט ומאפשר לנו ליהנות מאחסון מודולרי.

כיצד אנחנו יוצרים ריהוט חכם במטבח

לפני שאנחנו בכלל ניגשים לבחור את סוג הריהוט וכמה חלקים ממנו יהיו מודולריים וכמה לא, אנחנו צריכים לבחון את השטח שעומד לרשותנו, כמה מתוך אנחנו מעוניינים לנצל לצורך התקנת ארונות וכמה אנחנו מעדיפים לנצל לצרכים אחרים. לאחר מכן נוכל להחליט באיזה גודל יהיו הארונות ואיך נבנה אותם. לאחר מכן, נוכל להחליט איפה להציב פינת אוכל, מוצרי חשמל ושאר האלמנטים במטבח.

אחרי שהחלטנו את כל זה, וכמובן החלטנו גם מה יהיה העיצוב של הריהוט מבחינת צבעים, חומרים וכדומה, אנחנו יכולים להחליט כמה מהמטבח יהיה מודולרי. כמה ארונות יהיו בהם מדפים אשר יוצאים כלפי חוץ, מגירות ועוד שורה ארוכה של אלמנטים שיהפכו את השימוש בארונות לקל ופשוט יותר.

צריך לומר, ההחלטה להשתמש בריהוט מודולרי יכולה להתאים לכל מטבח, בוודאי למטבחים קטנים שאין בהם הרבה מקום, אך גם למטבחים גדולים אשר רוצים לשמור על סדר מסוים. ברור מאליו שמטבח כזה יכול לשרת מי שמשתמש בכמות גדולה של אלמנטים וזקוק למקום רחב לאחסון. מה שכן, חשוב שיהיה קל להשתמש בריהוט, וחשוב שהסדר בתוך הארון יהיה הגיוני כך שהדברים שאנחנו משתמשים בהם בתדירות גבוהה יונחו לפני הדברים שאנחנו משתמשים בהם בתדירות נמוכה.

שולחנות מודולריים מרהיטי יראון

שולחנות מודולריים הם פתרון מושלם לסלון, לחדר האוכל או למשרד. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור מקום ישיבה נוסף, או כדי ליצור חלל עבודה או לימודים.

ספריות מודולריות: 

ספריות מודולריות הן דרך נהדרת לאחסן ספרים, מגזינים או חפצים אחרים. ניתן להרכיב אותן כך שיתאימו לצרכים הספציפיים שלכם.

פינות אוכל מודולריות

פינות אוכל מודולריות הן פתרון מצוין לאירוח אוכלוסייה מגוונות. ניתן להרכיב אותן כך שיתאימו לצרכים הספציפיים שלכם.

ארונות מודולריים – גמישות וייחודיות בעיצוב הבית

ארונות מודולריים הם פתרון אחסון פונקציונלי ואסתטי המאפשר ליצור עיצוב ייחודי ומותאם אישית לחלל המגורים או העבודה.

בניגוד לארונות רגילים, הארון המודולרי מורכב ממערכת של מודולים בגדלים שונים שניתנים לשילוב בדרכים מגוונות. ניתן לשנות ולהתאים את סידור המודולים בהתאם לצרכי האחסון והעיצוב בכל עת.

יתרונות הארונות המודולריים:

  • גמישות ושינויים פשוטים – ניתן לשנות את התצורה ולהוסיף או להוריד מודולים בקלות.
  • חיסכון במקום – ניצול יעיל של החלל ואופטימיזציה של האחסון.
  • עיצוב ייחודי – שלל אפשרויות שילוב צבעים, חומרים ועיצוב המודולים.
  • איכות ועמידות – חומרי גלם איכותיים ועבודת נגרות מקצועית.
  • חסכון כלכלי – רכישה חכמה של כמות המודולים הנדרשת בלבד.

ריהוט מודולרי מרהיטי יראון

רהיטי יראון מציעה מגוון רחב של רהיטים מודולריים, כולל שולחנות מודולריים, ארונות מודולריים ועוד. כל הרהיטים שלנו עשויים מחומרים איכותיים ועמידים, והם עומדים בתקנים המחמירים ביותר.

בואו ליהנות מפתרונות אחסון יעילים, אסתטיים וייחודיים לכם בלבד עם ריהוט מודולרי בכלל וארונות מודולריים בפרט, מתוצרת רהיטי יראון.

מאמרים אחרונים

ארונית בילט אין ומיקרוגל תוספת למטבח

ארונית בילט אין ומיקרוגל

תוכן עניינים אחת היחידות הפונקציונליות במטבח היא ללא ספק ארונית בילט אין ומיקרוגל. זהו אחד הפריטים הנמכרים ביותר שלנו וניתן להשתמש בו בכל מטבח, או

קרא עוד »
כוורות אחסון - רהיטי יראון

מעמדי טלוויזיה

תוכן עניינים מעמד טלוויזיה. כשמו כן הוא. מעמד לטלוויזיה, יחידה עליה מונחת הטלוויזיה ולא תלויה על הקיר. ישנם כמה דברים המסתתרים מאחורי הרהיט שמומלץ רגע

קרא עוד »
ארון 2 דלתות בעיצוב קלאסי של רהיטי יראון

ארון 2 דלתות

תוכן עניינים   ארון 2 דלתות נחשב למסורתי בדוגמתו, וותיק ומתאים לכל מטרה ולכל חדר. ארון 2 דלתות ניצב כמעט בכל מקום ובכל חדר בבית,

קרא עוד »

הודעה חשובה לאור המצב בצפון - מלחמת חרבות ברזל ❕

לקוחות יקרים/ות 💙🤍

אנו ברהיטי יראון מודים לכם/ן על הבעת האמון ועל כך שאתם ממשיכים לרכוש את מוצרינו – ריהוט “כחול לבן”, גם בימים טרופים אלו 🥰

זה מחמם את ליבנו ועוזר לנו להמשיך לקחת בחלק בתעשייה הישראלית הגאה גם בימים לא קלים בהם המלחמה לא פוסחת גם על אזור המפעל שלנו בקיבוץ יראון אשר בגבול לבנון. 

לאור המצב החריג, נודה לכם/ן על התקשרות עימנו דרך הודעות ב-Whatsapp החברה ולא בחיוג ישיר לטלפון של העסק כמו בימי שגרה.

מוזמנים/ות להפנות אלינו שאלות ובקשות באמצעות כפתור הוואטסאפ שלפניכם (נמצא גם בצידי המסך באתר)>>